• MulleNuh

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

haha jag minns när jag försökte få min nr 2! Tror jag var testnarkoman!! GUD va jag köpte gravtest!! Blev tvungen att byta apotek till slut!!

• MulleNuh

Jag har varit gravid 5 ggr. Och JA alla dom ggr har jag haft vidrig mensvärk till och från.
    Och det är ju himla jobbigt för man blir ju förvirrad.

Sansisen skrev 2008-10-16 14:06:06 följande:
    HAr du också haft det? I samband med eller utan mens? :) (med eller utan graviditet kanske man säger!)
  • MulleNuh

ja precis.. Det är förääädiskt!

Sansisen skrev 2008-10-16 14:09:44 följande:
    Ja, verkligen, känns lixom helskumt!!! Man bara går och väntar på att mensen ska komma men det händer inget mer... får gå och kissa stup i kvarten och varje gång tror man att mensen kommer, men nej då, ingenting...
  • MulleNuh

Men hur länge hade ni försökt??

Godisråttan skrev 2008-10-17 07:40:04 följande:
    Tanten är på besök här!!Hrmmpppfff!!!!! Nu får jag panik! Tänk om jag inte kan bli gravid???Ska köpa ÄL stickor..
  • MulleNuh

haha ja fast jag har bara 2 barn..

Jonna83 skrev 2008-10-17 13:48:48 följande:
    jag hade mensvärk i en vecka innan jag tog grav test. Var lite förbryllad då jag inte brukar ha mensvärk förrens samma dag som den kom. Mullenuhfem gånger..wow.. jag har absolut inga planer på mer än två gånger, så himla roligt är dte inte ;)
  • MulleNuh

Ursäkta en lite intim fråga kanske, men är ingen lite extra pilsk?? Det blev jag i början!

• MulleNuh

haha

Ja även om det inte är ett gravtecken så är det ju alltid trevligt ändå!!

ingenjörsbruden skrev 2008-10-18 20:14:04 följande:
    Hahahhaah går det att bli mer pilsk!! *asg*Spännande!!
  • MulleNuh

Det är väldigt induviduellt. Jag snuskade på dag 14 och blev gravid bägge ggr.

Mmm i natt ville Bella vakna kl 3. Så man fick snällt gå upp!

Godisråttan skrev 2008-10-20 08:17:01 följande:
    Visst har man ÄL 10 dagar efter första mensdagén elleer hur är det nu igen? Jag har kört på ACOs ÄL tester, finns det andra?
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3