Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
ja det är som sagt olika. Med mina andra barn kände jag ingenting alls. Var typ i vecka 9 när jag testade mig med min första. Hade INGEN aning om att jag var gravid.
När ska du ha mens då?
ja det är som sagt olika. Med mina andra barn kände jag ingenting alls. Var typ i vecka 9 när jag testade mig med min första. Hade INGEN aning om att jag var gravid.
När ska du ha mens då?
Mmm ok.. Ja då är det kanske lite tidigt att känna nåt än!
Känns märkligt att sitta och prata med er som VERKLIGEN vill vara gravida när jag själv inte vill.. Lite klyvet.
mm Oki!
Det sjuka är att innan jag fick min son så var jag hos läkare. Jag hade inflamation i min ena äggledare och tydligen var den andra dålig, plus att jag haft en massa cystor i min livmoder. Läkaren trodde inte jag skulle kunna få barn! Jag blev heller aldrig gravid tills jag då blev gravid med sonen. Det var INTE planerat, men självklart vågade jag inte göra en abort eftersom jag fått mina odds av läkaren.
Sen träffade jag min nuvarande. Och nu blir jag tydligen gravid bara han tittar på mig.
Himla märkligt.
klart det finns hopp!!
Ja men jag vill samtidigt inte lägga undan mitt kära ägg!! Jag är RÄDD!
Kanske en 6-månaders bebis som är i en kinkigperiod skulle vara nåt?!
Ja när bebis sparka i början.. D^Å är det riktigt läskigt tycker jag! Jag satt o SKREK!
Nu e jag ickegravid igen!
så olika.. Med första kände jag runt vecka 18-20. Och med andra i vecka 11-12. Då dock bara nåt litet pet.
haha jo vars!
Åå va spännande!! Håller mina tummar och tår HÅÅÅRT för er bebissugna!!