Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Man behöver inte äta något speciellt.. Bara folsyran kan vara bra. Jag åt dock aldrig folsyran förns jag blev gravid.
Man ska leva precis som vanligt!
Man behöver inte äta något speciellt.. Bara folsyran kan vara bra. Jag åt dock aldrig folsyran förns jag blev gravid.
Man ska leva precis som vanligt!
min indian är på väg också känner jag.. Grym mensvärk!!!
mamma sa mens.. Jag säger mens också..
Alltså jag har som sagt blivit gravid när jag jökat på dag 14 efter mensens första dag.
Så ja då borde du ha din i dagarna.
Räkna från första dagen på din mens.
Fostret/embryot är ju bara 3 veckor, men det är 5 veckor sen din första mensdag.
oj jag räknade ALDRIG i månader! bara veckor.
Man bör ha sex varannan dag helst. Spermierna kan "tappa lite styrka" om man sexar varje dag!
Annars är det störst chans när man har någon dag innan och under äl!
nä precis.. Jag tycker verkligen inte man ska gå till 1000% för att bli gravid. Då kommer det mysiga automatsikt försvinna. Och det är ju inte alls skoj.
Är ni pilska så kör hårt varje dag om ni känner för det!
bra!
oj här är jag glad om det sker nån gång/vecka.
Thailand har GRYMT bra sjukvård!!!! Bättre än i sverige.
Det är i slutet man inte bör flyga.. Det är lite olika mellan flygbolagen. Men mellan vecka 32-35 brukar det vara.
Mina vänner kom nyligen hem från thailand! Mannen blev väldigt sjuk och blev liggandes. Så tillslut ringde dom efter någon.. Det kom en TJOCK kille som såg ut som en riktig sumobrottare.
Han visste ALLT! Han visste tom allt om sverige och om alvedon/ipren. Han visste även exakt hur mycket pengar man får tillbaka här hemma när man varit sjuk osv.
jag tycker tjejmagen är ett superbra ord faktiskt. Det är ju bara tjejer som har ont just i den delen av magen under mens/graviditet/ägglossning!
Har inte varit in här på ett tag! Hur går det för er?? Någon gravid än??
1? Vem är det?