Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Ninnispinnis skrev 2008-10-02 16:31:26 följande:
    Jag tror jag har ÄL igår/idag, och mannen kom hem från Sthlm igår, så det passade ju bra Det är bara min andra månad utan p-ring, så jag ska kanske inte hoppas för mycket... Men det hade ju varit helt fantastiskt!BIM imorgon, spännande Ingenjöris! Jag inväntar med spänning rapport under helgen
    I´ll keep my legs crossed så det inte kommer några indianer o slår läger!!
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2008-10-02 16:34:47 följande:
    Hahaha, tack för ännu ett skratt förorsakat av dig!Men du, don´t keep your legs crossed for too long
    Näää det är klart att BM har särskilt passerkort som inte indianerna har!!

Alla dessa förbenade förkortningar!!! *lol*
  • ingenjörsbruden
    Godisråttan skrev 2008-10-03 09:58:52 följande:
    Vi ska till stugan
    Ojojoj!! Hårdträning i stugan!! Låter som en toppenhelg!!
    Lycka till!!!

Har du känt av något speciellt idag? Ömma bröst osv??

Jag går här o funderar på om indianerna är på väg eller inte....de vanliga symptomerna har ännu inte dykt upp....
    Blir så jäkla nyfiken!!!! Asch...nu får jag koppla bort det!!

Ha en SUPERHÄRLIG HELG!!!
  • ingenjörsbruden

Ugha!! Sitter här i tipin o är belägrad av en HIMLA massa indianer!! *hihihi*
    Tack för omtanken, Ninnispinnis!

Hade ju iofs räknat med mens nu.....o så kan jag med gott samvete dricka både vin o champagne på bröllopsdagen!

• ingenjörsbruden

Tack Ninnis o Ankan80!
    Det var ju inget helhjärtat försök....men vi hade inte blivit ledsna om det blivit ngt!
    Håller tummen för Ankan o Godisråttan nu i två veckor!!

Välkommen Tit.

Godisråttan: nja...bebisgalen är jag nog inte¨iallafall....men det är nog för att min logiska hjärndel är mer dominant än den andra... Tycker alla bebisar är jättesöta o underbart gulliga....men jag/vi räknar kallt med att det blir jobbigt att ha småbarn. Nu har vi blivit så mogna så att vi längtar efter barn trots att vi räknar med att det är jobbigt! Inget romantiskt skimmer här inte!!

• ingenjörsbruden
    MulleNuh skrev 2008-10-06 17:14:33 följande:
    jag gör en abort för att jag har 2 barn och min minsta är bara 6 månader och vi har FULLT upp.OJ! Förlåt!! Jag missförstod då verkligen TS!! (skäms) Trodde det var en fråga om man vill ha innan eller efter! Ganska lätt att missförstå TS om man inte läst alla inlägg.Hoppas verkligen inte jag tramap någon på tårna för det var INTE min mening!
    Näää inte har du trampat någon på tårna....o så klart så började tråden med om man skulle vänta eller starta bebisfabriken innan bröllopet!
    Så du har ju bara svarat på TS!

Herregud...minsta 6 mån....är du en av de lyckliga som blir gravid bara du tänker på det?!
    Hoppas att man själv är likadan!

Gottisråttis: 3660 är väl lagom?! Du ska se att det är mkt när det ska ut!!
    Men visst är de sköra!!!! O så söta!
  • ingenjörsbruden
    MulleNuh skrev 2008-10-06 17:29:07 följande:
    va bra..Jo jag verkar ha lätt att bli gravid.. både på gott och ont!Men nu sätter jag in spiral. Abort är ju inget man strävar efter direkt!Hur länge har ni försökt??

Låter knasigt när man är TS på en tråd....men vi har faktiskt inte försökt än......hade lite bråttom under mitten av perioden...så chansen fanns att det redan hade blivit ngt.....men nästa månad har vi tänkt börja!
    Lite planering så att man inte är för långt gången till bröllopet i dec! Vill ju kunna dricka champagne o vin på vårt bröllop!
  • ingenjörsbruden

Har hört varianten där tjejen står på huvudet ett tag efteråt..... Funkar det tror ni? *asg*
    Måste nog träna på handstående ett tag innan tror jag!! *hihihihi*

Har osså hört att dessa frigymnastiska övningar inte spelar någon roll då det är när livmodertappen "doppar" (orgasm) sig i spermierna som de kommer in i livmodern.....
    Men det hänger ju då på att han kommer lite innan henne....tajming tajming!

• ingenjörsbruden

Fasen osså...jag som såg framemot att träna på handstående!!

Är väl tur att man alltid får många orgasmer......borde ju öka våra chanser något iallafall!!

Ja bara pricka in ÄL blir spännande....får kanske ta o köpa några stickor o testa denna månaden.....

Har hört någonstans att man kan påverka vilket kön det blir på barnet......
    Tydligen så är det så att y-spermierna är snabbast....men lever inte så länge......medans X-spermierna är långsammare o kan leva länge o ligga på lurpass i äggledarna!
    Så kontentan av detta är att om man önskar en pojke....så ska man undvika sex dagarna innan ÄL o köra massor direkt på ÄL!
    O vill man ha flicka så sexar man innan ÄL!

Vet att minst 1 tjej här på BT kan bekräfta att detta stämmer till 100%....iallafall för henne!!

• ingenjörsbruden
    MulleNuh skrev 2008-10-07 13:24:26 följande:
    Mjooo har hört nåt om det med könen också! Men vill man verkligen ha barn så kanske man struntar i könet?!
    Japp...bara det är friskt!!

O håller man koll på när man har sex så kan man ju ev verifiera resultatet senare!!

Hur höll du koll på ÄL? Stickor?
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3