Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Ugha!! Sitter här i tipin o är belägrad av en HIMLA massa indianer!!
*hihihi*
Tack för omtanken, Ninnispinnis!
Hade ju iofs räknat med mens nu.....o så kan jag med gott samvete dricka både vin o champagne på bröllopsdagen!
Tack Ninnis o Ankan80!
Det var ju inget helhjärtat försök....men vi hade inte blivit ledsna om det blivit ngt!
Håller tummen för Ankan o Godisråttan nu i två veckor!!
Välkommen Tit.
Godisråttan: nja...bebisgalen är jag nog inte¨iallafall....men det är nog för att min logiska hjärndel är mer dominant än den andra... Tycker alla bebisar är jättesöta o underbart gulliga....men jag/vi räknar kallt med att det blir jobbigt att ha småbarn. Nu har vi blivit så mogna så att vi längtar efter barn trots att vi räknar med att det är jobbigt!
Inget romantiskt skimmer här inte!!
Har hört varianten där tjejen står på huvudet ett tag efteråt..... Funkar det tror ni? *asg*
Måste nog träna på handstående ett tag innan tror jag!! *hihihihi*
Har osså hört att dessa frigymnastiska övningar inte spelar någon roll då det är när livmodertappen "doppar" (orgasm) sig i spermierna som de kommer in i livmodern.....
Men det hänger ju då på att han kommer lite innan henne....tajming tajming!
Fasen osså...jag som såg framemot att träna på handstående!!
Är väl tur att man alltid får många orgasmer......borde ju öka våra chanser något iallafall!!
Ja bara pricka in ÄL blir spännande....får kanske ta o köpa några stickor o testa denna månaden.....
Har hört någonstans att man kan påverka vilket kön det blir på barnet......
Tydligen så är det så att y-spermierna är snabbast....men lever inte så länge......medans X-spermierna är långsammare o kan leva länge o ligga på lurpass i äggledarna!
Så kontentan av detta är att om man önskar en pojke....så ska man undvika sex dagarna innan ÄL o köra massor direkt på ÄL!
O vill man ha flicka så sexar man innan ÄL!
Vet att minst 1 tjej här på BT kan bekräfta att detta stämmer till 100%....iallafall för henne!!