• majamyra

Många Thailandstrådar...nystart 9

Här kommer den nya tråden eftersom den gamla gått ut!

Gamla trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2795412.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2643015.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2912093.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-23 16:13
    11/11-08 RB09, Relax bay, Koh Lanta (LD)
    12/11-08 Bröllop i Thailand (PW)
    13/11-08 Anders Pernilla Kamala beach (PW)
    21/11-08 lovebugz, Koh Lanta (LD)
    26/11-08 Haras, Relax bay, koh Lanta (LD)
    6/12-08 Susnik Koh Lanta (LD)
    8/12-08 Tingeling_99_ Lanta Sand (LD)
    9/12-08 FruFordell Koh Lanta (TI)
    12/12-08 December 08 Koh Lanta (LD)
    15/1-09 MrsMunter Moonlight Bay Resort (TI)
    10/2-09 U2´s Koh Lanta Lanta Sand (LD)
    28/2-09 Thailand 090300, Koh Samui
    12/3-09 Thai Brud 2009 Koh Lanta (LD)
    Janurai - 2009 Thai2009

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 13:38
    11/11-08 RB09, Relax bay, Koh Lanta (LD)
    12/11-08 Bröllop i Thailand (PW)
    13/11-08 Anders Pernilla, Kamala beach (PW)
    15/11-08 Sancher, Relax bay, Koh Lanta (LD)
    21/11-08 lovebugz, Koh Lanta (LD)
    26/11-08 Ko lanta 08, Relax bay, koh Lanta (LD)
    6/12-08 Susnik Koh Lanta (LD)
    8/12-08 Tingeling_99_Lanta Sand (LD)
    9/12-08 FruFordell Koh Lanta (TI)
    12/12-08 December 08 Koh Lanta (LD)
    15/1-09 MrsMunter Moolight Bay Resort (TI)
    21/1-09 Hofsan, Krabi, Similan Island, Phuket och Bangkok
    10/2-09 U2's Koh Lanta Lanta Sand (LD)
    17/2-09 Minlycka Koh Lanta (TI)
    27/2-09 Pippirull, Koh lanta (TI)
    28/2-09 Thailand 090300, Koh Samui
    12/3-09 Thai Brud 2009 Koh Lanta (LD)
    Janurai - 2009 Thai2009

• Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 9
  • Bröllop i Thailand
    Osvic skrev 2008-10-01 23:07:08 följande:
    Tack alla!!Nu åker vi om 12 timmar. Tjohoo!!!3 härliga veckor.Ha det bra allihop
    Grattis och ha det så himla bra i Thailand!!
  • ingenjörsbruden
    MrsMunter skrev 2008-10-01 19:58:27 följande:
    Angående namnbyte: såg ni Kalla Fakta om hon som inte höll på att ta sig hem från Thailand?Har inte sett det själv utan det var en bekant som berättade... tydligen lämnade de in namnändringsansökan samtidigt som hindersprövningen, men då blev det problem när hon skulle ut från landet! Det hela slutade med att de fick lösa en ny flygbiljett i hennes nya namn för att hon skulle få borda planet!!! :O Något att tänka på kanske...
    Vadå? Har du mer info?
    Om det står samma namn på biljetten som på passet så ska det inte vara några problem vad jag har hört o blivit informerad om. Eller görs det en elektronisk koll? Blir nervös måste jag erkänna!!
  • Tingeling_99_

Vi ska ta ett helt nytt efternamn och blev rekommenderade att inte byta förrän efter vi kommit hem för att slippa eventuellt strul.

• MrsMunter

ingenjörsbruden:
    Nja, jag såg det inte själv utan det var en kompis som sett det... Kolla TV4:s hemsida, där kan man säkert se det igen!

Vi tar det säkra före det osäkra och fixar det där med efternamnen när vi kommer hem... :)

• Tingeling_99_

Fick mejl idag att min nya klänning är skickad nu. Runt 12dagar skulle det ta att få den. Ska bli så spännande att se om jag ens kommer i den med min jättemage....

• Januaribrud 2009

Osvic; Stort lycka till i Thailand, vi vill höra allt när du är tillbaka!

Bröllop i Thailand: Vi kommer att maila foton från cermonin till min bästa vän som nyligen blev invigd i våra planer. Hon kommer ta ut foton och sätta på våra förtryckta inbjudningar. På så sätt får alla inbjudningar med våra bröllopsfoton på fast vi är i Thailand. Du vet, teknikens under ;o)

Måste yppa mig om ringar. Vi var och beställde nya förlovningsringar och vigselringar igår. De blir SÅÅÅÅ fina så det är inte klokt! Min förlovningsring blir i vitt guld med 9 diamanter i rad, alliansring. Vigselringen är en princessslipad soletär i vitt guld båda med raka kanter, Otroligt snyggt tillsammans. Till m2b blir det en 6mm tjock vitguldring med raka kanter. Bra pris och superservice fick vi.

• susnik

Tingeling: Är det en "kinaklänning"?
    Jag har hittat en på 1koo som jag gillar skarpt men är lite osäker på om man ska "våga" chansa på att den är fin i verkligheten.

Osvic: Grattis i efterskott! Hoppas ni har det bra i Thailand!

• December08

Vi är försenade med alla papper till UD, ambassaden osv. Hoppas vi hinner få allt klart annars vet jag inte vad vi skall hitta på... Uh det är så mycket, när man skall jobba och ta hand om sjuka dagisbarn hela tiden, känns som man ligger alltid efter.. Klänningen är nästan klar iaf. Ni som har skickat papper till UD och ambassaden hur länge fick ni vänta?? Nä nu får jag skärpa till mig och fixa det som fixas skall;)

• ingenjörsbruden
    MrsMunter skrev 2008-10-01 19:58:27 följande:
    Angående namnbyte: såg ni Kalla Fakta om hon som inte höll på att ta sig hem från Thailand?Har inte sett det själv utan det var en bekant som berättade... tydligen lämnade de in namnändringsansökan samtidigt som hindersprövningen, men då blev det problem när hon skulle ut från landet! Det hela slutade med att de fick lösa en ny flygbiljett i hennes nya namn för att hon skulle få borda planet!!! :O Något att tänka på kanske...
    Nu har jag kollat upp detta med namnbyte o hemresa......
    Kan bli problem så vänta med namnbyte tills ni kommit hem....

Här har jag skrivit all info....
    www.brollopstorget.se/Forum-1-76/m3113346.html
  • MrsMunter

Tack ingenjörsbruden! Man är ju litet het att få iväg alla papper, men namnändringsblanketten får defintivt vänta tills vi kommer hem... ;)

Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 9