• majamyra

Många Thailandstrådar...nystart 9

Här kommer den nya tråden eftersom den gamla gått ut!

Gamla trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2795412.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2643015.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2912093.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-23 16:13
    11/11-08 RB09, Relax bay, Koh Lanta (LD)
    12/11-08 Bröllop i Thailand (PW)
    13/11-08 Anders Pernilla Kamala beach (PW)
    21/11-08 lovebugz, Koh Lanta (LD)
    26/11-08 Haras, Relax bay, koh Lanta (LD)
    6/12-08 Susnik Koh Lanta (LD)
    8/12-08 Tingeling_99_ Lanta Sand (LD)
    9/12-08 FruFordell Koh Lanta (TI)
    12/12-08 December 08 Koh Lanta (LD)
    15/1-09 MrsMunter Moonlight Bay Resort (TI)
    10/2-09 U2´s Koh Lanta Lanta Sand (LD)
    28/2-09 Thailand 090300, Koh Samui
    12/3-09 Thai Brud 2009 Koh Lanta (LD)
    Janurai - 2009 Thai2009

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 13:38
    11/11-08 RB09, Relax bay, Koh Lanta (LD)
    12/11-08 Bröllop i Thailand (PW)
    13/11-08 Anders Pernilla, Kamala beach (PW)
    15/11-08 Sancher, Relax bay, Koh Lanta (LD)
    21/11-08 lovebugz, Koh Lanta (LD)
    26/11-08 Ko lanta 08, Relax bay, koh Lanta (LD)
    6/12-08 Susnik Koh Lanta (LD)
    8/12-08 Tingeling_99_Lanta Sand (LD)
    9/12-08 FruFordell Koh Lanta (TI)
    12/12-08 December 08 Koh Lanta (LD)
    15/1-09 MrsMunter Moolight Bay Resort (TI)
    21/1-09 Hofsan, Krabi, Similan Island, Phuket och Bangkok
    10/2-09 U2's Koh Lanta Lanta Sand (LD)
    17/2-09 Minlycka Koh Lanta (TI)
    27/2-09 Pippirull, Koh lanta (TI)
    28/2-09 Thailand 090300, Koh Samui
    12/3-09 Thai Brud 2009 Koh Lanta (LD)
    Janurai - 2009 Thai2009

• Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 9
  • Tingeling_99_

Min klänning har lämnat tullen nu, så spännande ! Så den borde komma i dag eller i morgon Hoppas, hoppas, hoppas att den passar....

• Bröllop i Thailand

Vad smart! Vi har valt att inte berätta för någon, men jag börjar känna att jag ska berätta för min lilla mamma, och då kanske hon kan ordna med fotografier också. Nåt att tänka på... Vet inte om hon är så "teknisk". ;)

Januaribrud 2009 skrev 2008-10-08 09:45:01 följande:

Bröllop i Thailand: Vi kommer att maila foton från cermonin till min bästa vän som nyligen blev invigd i våra planer. Hon kommer ta ut foton och sätta på våra förtryckta inbjudningar. På så sätt får alla inbjudningar med våra bröllopsfoton på fast vi är i Thailand. Du vet, teknikens under ;o)
  • Tingeling_99_

Tjoho ! Igår kom min klänning, och utan tull Med lite små ändringar kommer den vara helt perfekt

• chamor

Hörrni brudar... Hur har ni bokat flyg? Vi åkte ju i augusti och kom över billiga priser men nu ska svärisarna åka. Helst i slutet på mars men alla biljetter ligger ju på typ 10000. De ska vara borta typ en månad. Tacksam för hjälp!

• Tingeling_99_

Chamor : De billigaste biljetterna har nog tyvärr redan gått till mars. Som jag upplever det ska man antingen boka ungefär 1år innan eller bara någon månad innan för att få de bästa priserna om man åker högsäsong. Risken med att vänta är juh att det inte finns några eller att det blir ännu dyrare....
    Vi bokade våra biljetter till december i januari direkt när de släpptes och fram tills för någon vecka sen har det varit ganska dyrt, men nu verkar de ha släppt mer biljetter så priserna har sjunkit igen.

• susnik

Tingeling: Vad för material är det på din "kinaklänning"? Min väninna i Kina har kollat upp en klänning till mig fast i silke men då blev den tre gånger så dyr som den på 1koo...

chamor: Vi bokade flygstol med fritidsresor, åker direkt köpenhamn-Krabi. Det är skönt att slippa mellanlandning när man har småbarn med sig..vi betalar 8000 kr styck

• Tingeling_99_

Susnik: Bra fråga Det är något silkigt material och sen är det spets över, kan se om jag hinner fota den ikväll...Spets är egentligen inte alls jag, men helt plötsligt fick jag för mig att jag absolut skulle ha det, skyller på gravid hormonerna.....

• Osvic

Hej allihopa. Tittar in en liten stund medans det regnar..
    Inga langa regnskurar har inte. Det ar helt underbart har och det basta av allt ar att vi har en hel vecka kvar. Det kommer en regnskur da och da, men inga enorma mangder.
    Ceremonin var helt underbar och maten likasa. Allt blev perfekt. Blev lite orolig for det borjade regna ca 1 timme fore ceremonin och vi skulle ju ha det pa stranden. Ca 30 min innan slutade det att regna och vi kunde fortsatta som planerat. Jag satter in lite bilder, nar vi kommer hem, sa far ni se..
    Ha det bra allihop

• majamyra

Vad kul Osvic, gratulerar till en lyckad dag. Ska bli kul o se bilderna sen.

• susnik

Grattis Osvic! Ser fram emot att läsa hur ni haft det!

Vad ska era blivande ha på sig? Har ju kommit på att vi inte ens har funderat över det...

Igår beställde vi min ring iallfall! Sen har vi bokat bröllopsnattshotell, blev Royal Lanta Resort, executiv, med jacuzzi på terassen.Vi ska bo där två nätter och då tar svärmor och min mamma barnen

Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 9