• Elide

Västeråsbrudar 2009

miss u skrev 2008-10-01 16:03:53 följande:

Vad snygga grejer du hade gjort! Gillade både trycksakerna och dukningen. Var har du köpt det guldiga pappret? Och glasen där du hade rosen, var är dom köpta?Min sambo har inte heller förstått sig på den här bt-grejen. Är nog inte meningen heller kan jag tro.
    Pappret är köpt på Panduro, glasen är ljushållare från ikea. De som kostar 4 för 9kr. Nej de gör nog inte det.
  • Elide
    mysan31 skrev 2008-10-01 19:24:24 följande:
    tessisen: Vad fint du har gjort med dukningen och vigselprogrammen och festprogrammen och meny kortet...Måste ochså börja med mitt nu...Alla: Lunch blir bra på lördag,jag kan unna mig nånting...Är det nån som ska prova brudklänning på ruths på lördag...
    Kanske ska prova nån, beror på vad de har för storlekar....
    Tänkte du göra det?
  • Elide

Nasse ior skrev 2008-10-01 21:32:35 följande:

sådär-kvällens uppgift färgtema klart, eftersom det är höstbröllop så blir det vinrött och grönt, något mellan skogsgrönt och ljusgrönt.själv ska jag prova klänning på söndag kl 11-spännande.
    Va skönt att ha det bestämt eller?

Åhh, va kul. Vad har du tittat på för klänning då?
  • Elide

Ia o Puh skrev 2008-10-01 22:40:52 följande:

Tjejer: Vad kul att höra att ens frånvaro varit kännbar iaf...håller mwed om att det kanske inte är meningen att våra m2b ska förstå detta med bt... Tessisen: Väldigt fint, VÄLDIGT! Kommer ju bli perfekt!
    Ja jag är väldigt nöjd själv..:)
  • Elide
    mysan31 skrev 2008-10-03 16:57:29 följande:
    jag fick ochså tidningen med 20% procent på ursula...Vilket ställe ska vi äta lunch på i morgon och vilka ska med...
    Jag ska med imorron. Vilken tid var det vi skulle träffas vid Ruths?

Jensens har väldigt god mat. Om det är kött man vill ha. Men de är väldigt dålig på grönsaker. Vivaldi har väldigt god sallad.
  • Elide
    mysan31 skrev 2008-10-03 20:05:11 följande:
    tessisen: vi ska träffas kl 10.00 på ruths...Låg det vid rubeckianska skolan...Jensens har jag varit sugen på att gå till...vivaldi vet jag inte vad det ligger..
    Matte och jag va på Jensens idag och åt. Så gott.
    Vivaldi ligger i Gallerian på andra våningen mitt emot MQ.

Japp Ruths ligger mitt emot Rubecks. I ett gult lite äldre hus. De har en ganska så diskret skylt.
  • Elide

Oki då ses vi imorron!
    Vet du vilka fler det var som skulle med imorron?

mysan31 skrev 2008-10-03 20:14:34 följande:
    tessisen:oki...Jag kommer ochså i morgon,jag sover kvar i västeråshos mina föräldrar...
  • Elide

Tror att Ia o Puh skulle försöka komma också..

• Elide
    Rebellen75 skrev 2008-10-04 19:57:08 följande:
    Hittade ni något fint idag?? Kom ni fram till något nytt på lunchen? Själv sålde jag några barnvagnar, kul att gästspela på gamla jobbet.
    Hittade mycket fint. Vi hittade även en klänning till dig. Den var i vitt och svart. Direkt när vi såg den så tänkte vi på dig!

Några hittade nog sina drömklänningar igår! Det var inte ialla. Sedan att det var 50% på en stor del av deras utbud gjorde ju det hela mycket bättre!
  • Elide
    mysan31 skrev 2008-10-05 13:31:48 följande:
    tessisen: vad är det för hemsida till wedding announcer...Hur fixar man en sån sida...
    Då går in på den här adressen www.weddingannouncer.com/
    registrerar dig sedan är det bara att skriva och lägga ut bilder.
Svar på tråden Västeråsbrudar 2009