-
Kan tyvärr inte denna vecka. Måste åka hem till Kopparberg och kolla till Föräldrarnas hus nu när de är i USA. Men nästa vecka funkar för mig.....MoonGirl skrev 2008-10-21 09:59:24 följande:Ja, det kan vi göra, ta en tur på stan! Kanske man får lite inspiration och lite tips av dig. När passar det för dig? Torsdag eller fredag kanske?
-
Nu har jag bokat frisör och make up för bröllopet. Så det är ännu en sak att bocka av på listan. Känns skönt. Inte så många saker kvar att göra innan vi åker nu.
Fotograf - väntar på svar från Oliver
Tårtan
Florist
Limousine
Sedan ska ju inbjudningskorten göras, men det tar ju inte så lång tid.
Börjar kännas riktigt bra. Ska nog prata med en skräddare här i stan innan vi åker. Får se vad hon tar för att sy upp en klänning. Har kommit på att jag kan få tag på Thaisiden här i Sverige för 25 kr/meter. Ganska så bra pris... -
Nu har man missat en massa. Har ju inte varit borta så länge juh... Ni är värkligen sanslösa. Har nu setat och läst ikappa.
Välkommen Barret! Alltid kul med nya brudar!
Är bara in en snabbis nu för att kolla lite vad som sagts. Kommer in lite senare för att svara på några frågor som jag hittat. -
Vi kommer att vara på stadshotellet. Där hyr du en lokal, de fixar med maten, tre rätters middag om man vill ha. Dryck fixar de också och de kommer även att fixa en liten bar för senare på kvällen, visst det är krogpriser men det gör ju inte så mycket. De står ju även för serveringspersonalen och städningen. Priserna ligger på från 600 /person och uppåt, beror helt på vad du vill ha för mat.
Barret skrev 2008-10-25 16:05:42 följande:Idag har jag och sambon åkt runt lite i Västerås och tittat på lite olika förslag till festlokal. Just nu är jag nästan lite inne på att vara på en restaurang och låta dem "sköta jobbet". Hur ska ni göra?Tessisen:Tack. Kul att få vara med. -
Jodå det var väl så där. Min farmor fica åka in på sjukhus för hjärtsvikt. Men mår nu bättre sedan så var det väl inte det bästa av väder så det gjorde att jag och kroppen min inte kom överens så det blem mest att jag vilade. Fast jag hade en massa att göra. Men får la åka dit igen när mor och far kommit hem. För det var läbbigt att bo själv i ett stort gammalt hus. *usch*
Men var ganska så skönt att komma bort lite. Sedan var det skönt att få hälsa på farmor och se själv att hon mådde bättre och blev glad att jag kom på besök.
Har du hittat nått papper som du ska använda eller har du lust att kolla runt lite på stan nån dag i veckan?
MoonGirl skrev 2008-10-25 20:02:38 följande:Har du haft det bra i Kopparberg? -
Ännu fler till tråden!
Va kul!!! Känn er som hemma! Ni är hjärtligt välkomna!
Många utropstecken blev det.... -
Moongirl: Kan du så kan jag...
Måste ändå ner på stan och köpa det sista till inbjudningskorten..
-
Det låter bra för mig. Ses då!
MoonGirl skrev 2008-10-27 10:16:04 följande:Tessisen: Jag måste ta en promenad ut till Arver bil och köpa en reservdel till bilen nu på fm. Kan vi ses kl 14 på stan? Ska vi ses utanför Panduro vid kl 14? -
Moongirl: Förstår att du känner av benen. Sedan om du skulle och simma senare igår. Sovit gott i natt kanske?
mysan31: Japp har för mig att det var så pappret hette.
Ska nu börja med att göra klart alla inbjudningskorten. Blir ett heldags arbete! Men slinker nog in här lite då och då.
Ha en fortsatt trevlig dag Brudar! -
miss u: Håller tummarna hårt! Nu ska det väl iaiiafall fixa sig.
Moongirl: Blev riktigt nöjd med fatet som du hittade på Duka. Passade oss perfekt. Min sambo var också med och godkände det.
mysan 31: När vi var på stan igår så hittade vi nått på Tiimari. Det var rosa spå tygrosor och plasthjärtan på staltråd. TÄnkte att det kanske skulle passa som servettringar.
Fick lite nya ideér i går när jag på stan med Moongirl. Så nu har jag förfinat mina inbjudningskort. Blev väldigt nöjd. Har gjort klart detaljerna för inbjudan men ska sätta ihop dem nu i kväll. Så förhoppningsvis så är det färdigt tills imorron. JIPPI!!!!
Sedan ska jag sätta mig och göra utsidan till Vigsel och festprogramen. Kan ju inte göra så mycket med innehållet på vigselprogrammet ännu. Då vi inte har pratat med prästen som ska viga oss ännu. De skulle höra av sig från Lundby församling i börjarn av 2009. Har ju gjort den mesta med innehållet till festprogrammet och där kan jag ju heller inte göra så mycket mer innan jag vet vilka som kommer.
Men jag har kommit på en grej jag kan göra om jag ahr tid och lust. Snygga servettringar i samma tema som alla trycksaker.
Ia o Puh: Hur var det i helgen? Var det inte nu ni skulle till Färna Herrgård? Haft mysigt?