• Elide

Västeråsbrudar 2009

miss u skrev 2008-11-18 13:23:50 följande:

Barret: Jag har hittat vita och svarta paraplyn! www.festingen.se/product.aspTessisen: Gillade inte din mamma klänningen som du sett ut?
    Jodå det gjorde hon. Men vi diskuterade fram och tillbax och det var lite för mycket pärlor pram över bysten. Skulle då lägga ännu mera blickfång däråt.. Kanske inte det man vill. Sedan så visade det sig att var tvungen att beställa klänningen nu och har lite smått börjat gå ner i vikt så det kändes lite tidigt. Sedan så var den väldigt lågt skuren i ryggen. Skulle bli väldigt svårt att få tag i underkläder som skulle funka...
  • Elide

Oj oj oj vad ni skriver.

Moongirl: Jodå mår bättre idag. Har fortfarande lite ont i armen men det börjar försvinna.

Miss u: Tog andra sprutan igår. Blev lite yr av den och fick ont i armen men nu är det skönt att jag tagit den.

Har ju varit sjuk en del nu i höst så det är mycket tack vare det att jag gått ner Sedan så är det ju lite detta med all press från vissa i familjen som har gjort att det blivit så.
    Hoppas på att det blir några kilo till i Thailand också. Sedan så har man ju några månader här hemma innan bröllopet är så man lär nog hinna med nått kilo då med. Men jag förväntar mig inga mirakel utan tar det som det kommer.

Idag är det 24 dagar kvar tills vi åker! Längatr så grymt mycket! Ville bara informera er om det....:))

• Elide

Moon girl: Svår fråga, var många fina. Många fina. Hittar du ingen som du riktigt fallit för?

• Elide

Har lagt ut lite bilder på klänninga i galleriet, om ni har tid och lust så kanske ni kan titta in en sväng. Och komma med lite "kritik".

• Elide

mmm ms 32 va fin. Var väldigt snyggt med hjärtana emellan.
    Hittade klänningarna på Brudix.se De kostade max 5000 du kan då till och med få den sydd efter dina mått...

• Elide

Moon girl: Förhoppningsvis så kommer vi träffa honom i december innan vi åker. Ursäkta att jag varit dålig på att svara på dina mail. Men känner mig lite låg för tillfället. Så allt går på sparlåga just nu. Hur går det i Hallsta föresten?

• Elide

Moon girl: Armen känns bra nu. Är bara kylan som gör mig låg. Tycker verkligen inte om vintern.
    Grattis till huset!!!!! Klart vi kommer och hälsar på når ni kommit i ordning. Huset lät verkligen underbart när du berättade om det. Blir lite mått avis på er! Men e glad för er skull. Lycka till med packningen! Alltid lika kul att packa. *not* Är så tråkigt.

Rebellen: Låter verkligen som ni har fullt upp. Men låter kul också. Få nytt och fint. Kanske inte skulle vara fel att ta lite hjälp av vännen så bröllopet kan bli av på bestämt datum.

• Elide

Vi kommer att göra en egen spelista och fixa ett bra högtalarsystem. Känns som detta med band inte är något för oss att lägga pengar. Vi känner att det finns viktigare saker för oss att lägga det på.

Moon girl: Du kan ju alltid maila till Oliver och kolla med honom du med. Vi har ju inte samma datum..

• Elide

En av m2b´s styvbröder tror vi har ett bra högtalarsystem så vi tänkte fråga honom om vi fick låna det.
    Jag kommer faktiskt inte ihåg vad adressen är till hemsidan. Ska kolla runt lite få se om jag hittar den. Annars får du la inboxa Ia o Puh.

• Elide

Nu ni brudar. Har fixat sminkning till vår secret box fotografering om ni e intresserade? Det är helt gratis.
    Har en kompis som är Mary Kay konsult och jag pratade med henne idag och hon och en kompis kan komma och sminka oss gratis. För det är så att de har en sminktävlig inom Mary Kay där de tar före och efter bilder på de som de sminkat och det skulle de kunna göra på oss denna dag. Hur låter det?

• Elide

Tycker inte det gör nått att det är olika typsnitt på bokstäverna. 34:an tycker jag var väldigt fin.

Vi har monotyp corsiva som bokstavstil på alla trycksaker.

• Elide

Barret: Har fixat sminkning till vår secret box fotografering om ni e intresserade? Det är helt gratis.
    Har en kompis som är Mary Kay konsult och jag pratade med henne idag och hon och en kompis kan komma och sminka oss gratis. För det är så att de har en sminktävlig inom Mary Kay där de tar före och efter bilder på de som de sminkat och det skulle de kunna göra på oss denna dag. Hur låter det?

Skrev detta igår men du kanske inte läst det. Tänkte jag skulle kolla om alla var intresserade av detta så jag kan boka dom i tid.

• Elide

Barret: Där ser man hur nog jag läser inläggen.:)
    Har alla haft en bra helg annars då?

• Elide

Moon girl: Det kotade 49 kronor per bit men då ingick utkörning inom Västerås.

Du kan gå in på deras sida. systrarna.net

• Elide

Vi vill ha choklad och hallon med i tårtan. Kanske passionsfruktsmouss också. Vi funderar på olika samker på varje våning..

• Elide
    MoonGirl skrev 2008-11-25 15:43:22 följande:
    Länken funkade inte. Kanske är något tillfälligt fel?
    du måste lägga till www
Svar på tråden Västeråsbrudar 2009