• MoonGirl

Västeråsbrudar 2009

miss u skrev 2008-09-30 07:50:41 följande:

Vi hade funderingar om Strömsholms kapell, men nu känns det bra med Säby kyrka faktiskt. Jag funderar på om jag skulle gå förbi Ruths på lördag. Får se om jag får nån med mig, annars går jag själv. Ingen här som tänkt gå dit på lör?Blir det nån fika i morgon föresten?
    Vad bra att det känns bra med Säby kyrka jag hänger gärna med ner till Ruths affär och kollar in klänningar på lördag, om du ska dit på fm. Ruths affär öppnar kl 10 och stänger kl 13 på lördag. Jag var ju dit för några veckor sedan, men då kunde jag inte komma in med barnvagnen (för trång ingång), så jag fick gå in en snabbis bara... hann inte alls kolla vad de hade för utbud. Men jag hann prata med hon som äger affären och hon var jättetrevlig!

Jag kan inte fika med er imorgon, ska till Fagersta igen & hälsa på lite släktingar.

Ska vi ses klockan 10 på lördag utanför Ruths affär?
  • MoonGirl

Jag tar inte med mig Erik (sonen) när jag ska kolla på brudklänningar. Förra gången var han med till Ursulas affär och då kräktes han (nästan på klänningarna!!) så min m2b får vara hemma med honom på lördag, så kan jag kolla på klänningar i lugn och ro .

Jag hade skickat efter tidningen bröllopsmagasinet och har nu fått den, så nu blir det till att läsa den ordentligt .

• MoonGirl

Alla: Några fler som vill följa med till Ruths på lördag? Vet ej tid ännu, men jag föreslår att vi ses kl 10 ? Jag ska nämligen iväg till Hallstahammar någon gång under eftermiddagen.

Skriv era namn, ni som har tid/lust att följa med till Ruths på lördag kl 10: (vi kan träffas utanför porten)

MoonGirl

• MoonGirl

miss u: Om du inte hinner scanna materialet som jag ville ha, så kanske jag kan få låna dina festprogram (de som du hade med till Global living?) Om du vill låna ut dem förstås . Kan du ta med dem på lördag?

• MoonGirl

Bra, då ses vi utanför Ruths affär kl 10 på lördag, kul! Får se om jag hinner med en fika efteråt. Vi ska nämligen till Hallstahammar på lördag, vet inte när vi ska åka dit, tiden är inte bestämd. Men till Ruths följer jag med i alla fall och tittar på brudklänningar!

Ha det bra!

• MoonGirl
    Rebellen75 skrev 2008-09-30 20:42:07 följande:
    Kan inte komma och titta på klänningar på lördag. Har lovat och jobba extra i helgen på mitt gamla jobb. Så det blir en tung arbetsvecka (ingen ledig dag förens nästa lördag)Så har ni lust att titta på barnvagnar istället så är jag där
    Har du jobbat på Barnens hus eller på Arosbaby kanske? (kommer inte på fler ställen som har barnvagnar)
  • MoonGirl

miss u skrev 2008-09-30 19:50:53 följande:

Idag fick jag föresten mina grejer från Caligraphen som jag beställde i helgen. Dessvärre hade det ena kortet utgått, och det andra var inte så fint som jag trodde. Men kul att se lite andra idéer.Sen fick jag också informationshäfte om vingårdar som jag beställt. Vi funderar nämligen på att åka till en vingård nånstans i Europa på bröllopsresan.
    Vad härligt att åka till en vingård någonstans i Europa på bröllopsresa . Vilket land lockar mest? Varifrån har du beställt katalogen/informationshäftet?
  • MoonGirl

Ni som har beställt provkort från Caligraphen, ta med dem på lördag! Vore kul att se

• MoonGirl

miss u skrev 2008-09-30 19:46:32 följande:

Visst kan du låna och skriva av om du vill. Det gjorde mysan när vi fikade på Kalles sist. Gäller bara att jag kommer ihåg dom på lördag.. Du får påminna mig!
    Japp, jag ska försöka påminna dig
  • MoonGirl

Hej allihopa!

Jag har inte heller varit inloggad på någon dag, så jag har några sidor att ta igen, men det är bara kul .

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009