Västeråsbrudar 2009
En fråga till er alla: Tyckte ni att den vita klänningen jag hade på mig var "för princess-aktig"???!
En fråga till er alla: Tyckte ni att den vita klänningen jag hade på mig var "för princess-aktig"???!
Tessisen: Om du vill kika på en internetsida med en massa tårtor, så googla på: Scandinavian cake show 2008.
Tessisen: Jag har mailat till dig
Tessisen:
Vad kul att du gillade klänningen, Therese! Ja, den var jättefin. Jag kände mig smalare i den klänningen. Den var i färgen ivory. På korten ser du att det är axelband på ena sidan av klänningen och på andra sidan utan. Men jag tror att det blir finast att ha klänningen utan axelband. Jag ville ju inte heller ha en "tubtop-klänning" men det lutar ju åt att jag ska köpa den här klänningen . Var så fint med de här "vecken" också, bara det gjorde att man såg lite smalare ut .
norpans mamma: Var du ner på Ruths idag? Jag undrar vem du var (av alla som var där). Jag var där med en kompis idag vid 14-tiden och provade brudklänningar
mysan31: klänningen är draperad inte veckad som jag skrev... draperad är det rätta ordet .