Barret skrev 2008-11-23 12:22:51 följande:
MoonGirl:Jo de är nog lite dyrare än Marit men man kanske kan göra någon deal med dom och inte få allt som paketet ingår utan bra korten och sen bilderna på en skiva. Men som sagt, i det långa loppet så tror jag att man "vinner" på att ha dem själv på en skiva och kunna skriva ut eller förstora upp precis när man vill. Jag håller tummarna för er. Var roligt att ni har köpt hus! Jag är sååå avundsjuk. Vi har också funderat på att bo lite utanför Västerås men jag tror att vi kommer hamna lite närmare tillslut ändå. Sambons föräldrar bor i Köping men i övrigt har vi bara ett gäng med kompisar här inne i Västerås (har ju bara bott här 1,5 år). En vacker dag hoppas jag verkligen att vi står där med vår villa.
Ja, de är lite dyrare än Marit. Vi har preliminärbokat dem på Weddingbook den 15/8, de hade tid kl 14.
det stod på hemsidan att de är två fotografer som kommer och plåtar (och då blir det i flera olika vinklar). Sedan ingick obegränsade kort under en timme och valfritt antal av familjemedlemmar. Erik (sonen) ska ju vara med på kort och sedan vår tärna. Det blir nog bra med dem från Weddingbook. Jag gillade deras kort (och även Marits kort). Vi ska träffa fotografen/fotograferna den 5/12 och prata tider, paket, priser mm. Känns så skönt att man har preliminärbokat en fotograf! Vi hade tänkt bli plåtade vid 14-tiden. Kanske ute vid Anundshög. Nära och bra till Badelunda kyrka
Var är du född och uppvuxen någonstans? Kul att din sambo är från Köping! Jag känner inte till Köping, men jag vet att det är ca 2 mil dit från Hallsta
. Det fanns ett jobb där på kommunen i Köping som jag var lite sugen på att söka, men jag gjorde inte det, tyvärr.
Ja, hoppas ni också hittar erat drömhus snart!
Idag när vi var på babysim med Erik så visade det sig att en mamma som går i samma babysimgrupp som oss (med sin dotter) hade vuxit upp i samma hus som vi har köpt! Världen är allt bra liten!!
hon hade bra positiva saker att säga om huset, så det var väl tur. Hon nämnde att hon själv var sugen på att köpa det, nu när huset var till salu....