• MoonGirl

Västeråsbrudar 2009

Tessisen skrev 2008-09-08 20:49:39 följande:
    Ni som kommer imorron. Ta gärna med er bröllopstidningar och andra saker ni har som har med bröllop att göra...Ska bli jättekul att ses! Ja det är väl enklast att vi ses utanför, eller?
    Hej! Japp, jag har en bröllopstidning från amelia som jag kan ta med fler tidningar om bröllop har jag inte ännu . Jag måste gå hem runt 17.30-tiden, ska iväg och simma senare på kvällen, så jag måste hinna hem med sonen först (tar en promenix ner på stan). Ja, det blir enklast att ses utanför Bredbar, där man går in, vid 16.30. Det ska bli jättekul att ses!

Ha det så bra så länge!

Nu ska jag krypa till kojs, sonen vaknade flera ggr i natt, är så trött!
  • MoonGirl

Ia o Puh skrev 2008-09-08 19:46:36 följande:

Hallå, jag kommer oxå!miss uTessisenMoonGirl + sonen Erik Ia o Puh+ Ev dottern IdaShit, kan ju bara vara inne på kvällarna, då dotter river stället utan övervakare . Ser att ni andra hinner med mycket att prata om härinne på dagarna oxå! Blir en del trevlig ikappläsning. Vi ringde Björksta idag och dom var väldigt otrevliga! :-O Ville inte jobba på Nationaldagen, som ju var Sveriges dag(?) enligt tanten jag frågade. påpekade att det även var en lördag... Vi prel. bokade iaf Skerike, där jag är döpt, så får vi se...får svar om Björksta på onsdag, känns så dåligt just nu!
    Vad tråkigt att höra att de på Björksta var så otrevliga... hoppas det löser sig! Har hört att Skerike kyrka ska vara fin i alla fall.
  • MoonGirl

Bredbar ligger på andra sidan gatan från skrapan... där vid fontänen. Det har jag lärt mig idag

• MoonGirl

Bröllopsguiden - vart har ni köpt den någonstans?

• MoonGirl

miss u skrev 2008-09-09 09:12:06 följande:

MoonGirl: Jag köpte min Bröllopsguiden i lördags på Pressbyrån. Trodde inte att dom skulle ha nå bröllopstidningar överhuvudtaget, men så såg jag den precis när jag skulle gå ut. Den kostade 59 kr. Gav kassörskan en 50-lapp + 2 st 10or. Fick tillbaka en tia och en enkrona. Vet inte hur jag tänkte.
    Vad bra att pressbyrån har bröllopstidningar. Har sett att de har en massa tidningar, men tänkte som dig att de förmodligen inte har bröllopstidningar.

Eventuellt blir sonen hemma i em med svärmor. Hon skulle komma förbi i em, så jag ska höra med henne om hon vill vara barnvakt. Då slipper jag stressa hem från stan sedan... (om hon kan vara barnvakt) och då kan jag ta cykeln ner till stan (annars blir ju det lite svårt )
  • MoonGirl

Nu har jag kommit hem från min simtur, blev i alla fall 1000 m!

Tack för idag! Det var jättekul att ses! Satt ni kvar länge efter att jag hade gått?

Nu har jag också köpt tidningen bröllopsguiden!

• MoonGirl

Mangos: När ska ni gifta er och vart ska ni ha festen efteråt?

• MoonGirl

Ja, vi får ta en fika snart igen!

Tessisen: Åh, vad bra! Då ska jag hålla utkik efter mail från dig imorgon! Tack på förhand!

Har ni bestämt vart ni ska tillbringa bröllopsnatten någonstans? Vi funderar på att boka bröllopssviten i Thottska villan =)

• MoonGirl

Tessisen: Visst var det du som hade en kompis som visste någon bra bröllopsaffär i Eskilstuna? Eller minns jag fel?

• MoonGirl
    Tessisen skrev 2008-09-09 21:57:01 följande:
    Vi funderar på att boka sviten på stadshotellet. Om vi nu ska ha festen där så blir det nära och bra. Vi får se efter mötet vi har med Elite imorron hur det blir. Vi hoppas de kan ge oss ett bra pris och att det inte är bokat. Va inte bokat sist vi pratade med dom.Håll tummarn för oss imorron!MoonGirl: Vart ligger Thottska villan?
    Just ja, det var ju ni som skulle ha mötet med Elite imorgon! Lycka till! Jag ska hålla tummarna för er imorgon! Skriv och berätta hur det går!

Thottska villan ligger i Strömsholm, nära Strömsholms slott . Det är jättevackert där ute. Vi har inte bokat något ännu, men man lär väl ta och göra det snart (om det nu blir Thottska villan). Men det lutar väl åt det i alla fall.... =)
Svar på tråden Västeråsbrudar 2009