• MuffinsTönt

Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!

Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!
  • nennesjuttioåtta

chamor
    moahahah! Min man pratar väldigt mycket i sömnen i perioder, och är man tillräckligt snabb att vakna så kan vi ha en konversation i flera minuter - helt galen! Men oftast kommer jag inte ihåg allt dagen efter. Sist handlade det om en cross som hade gasen på fel sida. För lääääänge sen (när han gjorde lumpen) vaknade jag av att han ropade order åt mig att slänga in lådorna i skuffen på bandvagnen.
    Jag: Vadå!?!?! Vad ska jag göra?
    Han: Ställ in lådorna i vagnen!
    Jag: Jaha. Men vem kör då?
    Han: Det gör du!
    Jag: Men. Jag har ju inget körkort.
    Han: (i falsett) Nej, det haaaaar du ju inte!
    Jag: Vart ska vi åka då?
    Han: (nu på grovt dalmål) Rrramverrrkstan! (en affär som ramar in tavlor)

zzzzzzz

• chamor

Haha.. Ja de är lite roligt med nattprateri

• MuffinsTönt

Haha,, gud va gullig din make är!

Ska berätta va jag sa när jag var supertrött och sönmning.

Men senare för nu måste jag rusa!!!

• Zozo

Nenne: min käre make brukar väcka mig och rabbla matematiska formler eller ramsor av datakod i sömne och kräva att jag ska komma ihag dem till honom inför morgondagen. Sedan somnar han om...

Jag drömde nat konstigt inatt: jag och maken var ombord pa en jättebat, typ Titanic som exploderade och lade sig upp och ner. Vi lyckades rädda oss, 5 mini kattungar och tre nyfödda bebisar, som vi sedan hade ett jättesja med att halla liv i (bade kattungar och bebisar). Tänk vad hjärnan kan jobba pa natten.

Nenne: Hmmm.. kändes... stappligt?! Men det är väl som att cykla man glömmer aldrig tekniken och trillar man av sa e det bara upp i sadeln igen

• anne på grönkulla

Min man påstår att drömsömnen är superviktig för återhämtningen o att han märker skillnad på när han fått sova så hans minns sina drömmar o annars. Skillnad på hur han mår alltså.

I ditt fall Zozo, låter det som att du bearbetar ditt nya ansvar för ett liv mer än ditt eget?

Såg just en bild på ett gammalt span - galet snygg hade han blivit! Men lite avslappnad, lite cool, snygga glasögon o så tror jag han mår bättre i sitt liv nu än när jag såg honom sist - det gjorde susen!

• nennesjuttioåtta

Zozo
    hahahahahh!!!!!!!!!! ja, har man inte ridit barbacka på länge så tar det ett tag innan man hittar balansen.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!