Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!
Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!
Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!
Nu måste jag göra mig iordning för lite akupunktur! See ya!
Mer hångel åt folket är min senaste melodi. Tur att jag har ny fin bil att hångla med!
Akupunktur - spännande!
Ahhhh hångel...
*nenne has left the building*
Ahh, tack för era goda råd. Ni är mina vise männen.
Självklart går det illa här hemma som borta. Nä, nu ska jag inte brubbla mer. Får fan fixa intervjun först!
Aktupunktur Nenne, är det för att stimulera äggisarna? Jag fick också aktupunktur en gång, men då var det för att jag kissade på natten o så.
Ha - klart distansförhallande kan funka! Testa 4 ar Örebro-Annecy! (Eller nej, gör inte det om du kan undvika det.) Men det är definitivt inget jag skulle önska mig för det var tungt. Det GAR sa länge bada är med pa att kämpa för det.
Hej förresten; är sällan inne just nu av förklarliga anledningen att Léa tar upp det mesta av min tid innan vi fatt in rutinerna...
Jag passar pa att slänga in ett rop pa hjälp... har en kollega till maken med fru och barn som kommer pa brusch pa söndag.. Nagra kuliga idéer om vad man kan slänga pa bordet? Gärna sadant som kan förberedas i förväg...
Muffins
jo, dels det men mest för att slappna av och komma i balans. Jag har varit väldigt låg hela sommaren över det ähr, värre än vanlligt, och jag försöker inte se det som en hjälp i själva produktionen (även om akupunktören sätter nålar som stimulerar de punkterna) utan som sagt, mer som en avslappningsgrej. Ungefär som massage och terapi. Hon är barnmorska också så visst är det lockande att hoppas för mycket men det orkar jag inte göra mer.
zozo
blåbärsmuffins! Rosta dem och ät med schmööööör!
Pannkakor (går ju att värma, eller förbered en våffelsmet som var och en får grädda)
Jag tycker ju inte att själva distansförhållandet var särskilt kul men nu i efterhand tycker jat att fy fan vad bra att vi prövat det.
Dum fråga men hur rostar man muffins? brödrost?