Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!
Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!
Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!
Zozo - blåbären - varför inte bara koka sylt på dem?!? Enkelt och smidigt! Sen kan du antingen frysa sylten eller helkonservera i glasburk!
Själv - har jag fått det typiska "Vickans efter stress"-symptomet - förkylning! HATA!!!!!!!!!!!!
Ska sova tidigt!!!
Vickan
Krya på dig!
Efter har läst receptet till Nennes chokladkaka sprang jag ner till Sats o körde ett pass. Tänkte att jag tar en xtra pass nu så slipper jag tänka på det till helgen när jag sitter och vräker i mig kakan.
Hmm, jag borde oxå ha tränat igår - lär inte hinna ikväll heller...
Gjorde nåt kul igår natt.. Lägger mig alltid nån timme innan gubben och när han lägger sig brukar ja kunna mumla ohc göra lite mer eller mindre tokiga saker. Igår vände jag på mig och greppade tag i hans nacke och sa "ja den här har de ju gjort bra" och vände mig sedan tillbaka om :P
chamor
PWAHAHAHA! Är han lammkött, månne?
Tack för receptet Vickan - ska nog testa det! Hmmm.. sylt.. det har jag aldrig vagat mig pa.. Why not!
*viskar* Imorse försökte jag och maken oss pa första äktenskapliga aktiviteten pa tva manader... hmmm... ovant!*rodnar*
Zozo
ooh, låter mysigt att få utforska varandra "på nytt"! Hur kändes det? *leker Peter Jihde och är inte ett dugg rädd för att vara för rakt på*
Hehe.. Nja ja vet inte Har pratat väldigt mycket lustigt på slutet.. För någon vecka sen så frågade jag nåt om de har plockat mera svamp, om de ska baka nåt mer än tårta et.c. Men detta var första gången jag blev "fysisk". Ang svampen så frågade han tillbaka natten efter (i vaket tillstånd) om jag plockat mer svamp varpå jag svarade "mmm magic mushrooms" (visste inte vad det var förrän tidigare samma dag då vi pratat om det på lunchen
)
Hejja Zozo!
Mmm, lammkött! *plötsligt intresserad*
Idag har jag lammkött i matlådan