• MuffinsTönt

Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!

Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!
  • nennesjuttioåtta

muffins
    hahahahah ja det är en bit bort. Men kanske just därför!

• MuffinsTönt

Tack för receptet, Låter supergott!!! Jag hittade en saffransskorpor förut men jag tar biscottin istället. Danke schön!

Skit tidigt för sånt, jag vet. Vi har iaf bestämt oss för att åka bort. Då måste man boka biljett, hotell osv. Annars kostar det så jäklans mkt.

• anne på grönkulla

Grattis OMS!

Här har det körts hårt i några dar så jag är ganska trött, borde gå hem o dra nåt gammalt över mig.. försöker köra på några timmar till...

• Oms

tjejer! imorn är det dags igen ...kl 10! jag räknar med era fantastiska pompom prestationer då med (ni var ju uuuursnygga sist! muffins vilken bakåtskruv!)

i övrigt är det sådär kul att arbeta just nu, eller egentligen inte kul alls! ska jag vara ärlig så e det skittrist o man e så oinspirerad - jag menar det jag gör ska ju inte göras här ngt mer efter 1 dec (ev 31dec om jag får avgångsvederlag OCH ett nytt jobb då vi enl avtal ska vara kvar till årskiftet)

jag har dock lite deadlines som måste fixas innan denna vecka utgång så jag lär ju inte hinna hänga här alltför mkt heller - även om om det helt klart vore mkt roligare!

helgen har vait bra o intensiv m mkt promenader o fika smat även en tråddejt m "den andra tråden" när ska vi dejtya här inne då?

Anne - hur länge ska du vara där du är? ngt år till innan du kommer hem eller hur ser din framtid ut? muffins - åker du aldrig upp till sthlm ngt o Vickan du får hojta til när du får tid under ngn av dian sthlm besök, Nenne dig såg jag ju nyss (kul!!) men sjävklart ska du m o dejta du med! sen så måste vi ju få upp allas våra sis igen - ska nog slänga iväg ett mail till den damen - hon har inte synts till på ett tag här va?

Muffins - visst har du mineralsmink? jag använder mig av everydayminerals som jag är sååå nöjd med! billigt o bra, sitter snyggt en HEL dag och det e ju så skönt! fick tips här inne på BT om det märket - undrar om det var Zozo som tipsade mig?

nu måste jag jobba vidare...

• MuffinsTönt

Oms
    Tackar,jag har tränat läääänge på den skruven. Tänk va lite sjukgymnastik kan göra. Spännande med intervju 2. Ska pompoma extra mkt då!

Mäh, jag åkte ju till Sthlm FÖRRA ÅRET!!! Det är lite svårt för mig att åka dit, har inget ställe att bo på.

Japp, även jag använder Everydayminerals. Supernöjd! Jag beställde deras provburkar, använder dem fortfarande. Det tar aldrig slut!

Sis ja, henne höll jag på och glömma bort! *skäms*

• nennesjuttioåtta

Omsan
    men jag då! Såg du inte min fina split (var ju t o m naken!) Kanske skymdes av huvudet på gynekologen... *funderar* Men jag viftade lite försynt med armarna när jag låg själv efteråt en stund. Det gick ju tydligen bra! Vi är grymma på att pompomma! Hoppas på fortsatt succé imorgon! Måste bara leta reda på en annan spandex, utan fläckar på.

Bra initiativ på tråddejt, hann ju knappt prata med dig! Vilken söt tjej du har, kan man klona henne?

Muffins
    var ska ni åka nu då?

• viktualia

pip pip!

jag kommer en sväng till stockholmen nu till helgen men då är det fullt i kalendern redan. har varit asocial med folket i de där trakterna ett tag.. ska försöka rycka upp mig...

och jag ska pompoma som en galning imorgon... synd bara att jag sitter i hemskt seriöst möte.. ha ha ha ha...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!