Fikasugna erfarna makar
Godmorgon! Nu har ni mail!
Godmorgon! Nu har ni mail!
Carma: (eller ni andra pysslare) har ni jobbat med mini-minipärlor som man limmar fast på pappret som dekoration?
Håller på o grejar lite med inbjudningskort till dop och hade tänkt använda sådana, men det blir inte bra...
Tänkte nån kanske hade tips.
Testar akvarellfärger oxå...
Carma: Ok, jag tyckte det blev klumpigt och svårt att få det jämt med limmet. köpte nåt som hette glossy accents. Pärlorna fastnade i tjocka lager och det blev svårt att få det snyggt.
Mailade en bild....eller två!
Hmm börjar faktiskt tänka serious på att döpa lillebror till Lillebror i andranamn...
Tezz: Jajamen du får plats i bilen, du och Nides åker med mig Vi får höras om hur var och när jag hittar er på vägen dit.
Ang hudvårdskvällen (jösses vad jag tjatar om detta) så får det bli onsdag 5/11, Nån som är intresserad så är det bara att höra av sig! Jag mailar er ang detta oxå....
Jaha nu har jag lyckats dra på mig en UVI oxå.. *suck*
Hej!
Tackar också för igår, jättetrevligt! Kul att träffa alla på en gång och god mat och ffa trevligt sällskap! Vilket dåligt humör man än är på när man åker hemifrån så blir man alltid glad och på gott humör igen!
Nibla: Det är jobbigt för små sessor och prinsar att gå på party Lilleman här sov också som en stock hela natten och sover nu igen... zzzz
Är Carmas N oxå "bakis" idag?
På tal om god mat, ska jag starta en recept-samlar-blogg åt oss?
Underbart väder idag!
Ska försöka få tid till o fixa en receptblogg imorgon, kul tycker jag som äääälskar att testa nya recept och att laga mat och baka och greja!
Lilleboo hälsar (som gårdagens enda kille) att han tycker att speciellt två tjejer var extra söta (och blinkar lite åt lilla L och lilla N) *fniss*
*flört flört*
Hej
Nu har vi varit och babysimmat, jag och lillebror. Mysigt men han var jättetrött efter att ha varit vaken till och från sen kl 3 inatt... zzz Själv var jag så trött imorse att jag fick tänka efter en gång extra att jag verkligen lämnat W på dagis och inte glömt honom någon annan stans, sen träffade jag min granne och pratade några ord med henne, hon måste tyckt jag var helt galen, kommer inte ens ihåg vad jag sa, jag sluddrade väl nåt osammanhängande om vädret eller nåt. Ja denna trötthet...
Helt ok för mig att andra kollar in våran receptblogg oxå!
Vore kul med en räknare, jag kan ta o lägga in en.
Nides: Hur går det för dig med jobb??? Läste på gp:s hemsida. Hoppas du klarar dig!