• Frujj

Fikasugna erfarna makar

*mobilabstinens*

Enda fördelen är att det blir ju billigt för att jag inte skickar så många sms, å andra sidan ligger ju de fasta kostnaderna kvar för nåt jag inte kan använda...

• Frujj

Hej
    jag är sketförbannad!!! Har ringt 3 för att kolla om det hänt nåt med min reklamation, jodå de hade fått mitt brev för en vecka sen. När vi ringde så sa de ju att om de hade mkt att göra så kunde det ta en vecka. Killen som svarade idag sa att om de har lite att göra så hör de av sig om ungefär 3 veckor, om de har mycket, vilket de har nu, så tar det 4 veckor. Blev skitsur och sa till honom (stackarn kan ju inte han hjälpa men ändå) att det inte är acceptabelt att vara utan mobilen i 4-6 veckor för nåt som uppenbarligen de har orsakat! Sen fick han lite mer skit i örat men det kan dom gott få höra!! Aldrig mera 3!! Frågade om jag skulle behöva skaffa ett abbonemang hos konkurrenter för att de inte kunde få ordning på sina grejor. MOrr!!!!

Tezz: Jag har ringt konsument gbg, (Tack Linum!) men ska ringa igen!!

Linum: Lustigt, pratade med en fd arbetskompis igår o hennes grannes son heter ditt nick... Kollade på scb.se sen och han är den enda i Sverige som heter det!
    Och så du då såklart!

• Frujj

Puh... nu har jag ringt..o det var så mycket så jag måste sortera lite i min hjärna.

• Frujj

Ab: Det är hemma-i-soffan-och-hångla-väder idag. Några levande ljus och en stooor kopp te gör det hela ännu mysigare

Mina barn ska visst heta Gert och Flora.. hahaha Undra om det finns några normala namn i den där slumpgeneratorn...

Nu har jag varit på Coop och handlat. Det var jag och 100 000 pensionärer!

• Frujj

godmorgon
    Carma: Hoppas du mår bättre nu.
    Ab: Hur har det gått med din förkylning?
    Tezz: Kul att det närmar sig, är det i helgen ni flyttar?
    Spännande!!

Nu ska jag mata lilleman och sen ska vi ta en sväng till Allum, behöver lite nytt i garderoben och så ska jag ta en titt hos Pappersakademin.

Håller fortfarande på o velar mellan Oscar och Melker. Fy vad det är svårt att bestämma sig! Vill liksom inte släppa det ena namnet för det andra.
    *hjälp*

• Frujj

Ni som kommer på hudvården nästa vecka får väl ta o kika på honom o säga vad ni tycker han ser ut att heta

• Frujj

Ab: Du får gärna lära mig svära på ett antal olika språk....

Blev arg häromdan igen, stora E satt vid datorn och "pratade" med några kompisar på MSN, då börjar den ena tjejen som är en f.d klasskompis att vara jätteotrevlig, kallar E för töntig, "ska du hämta mamma nu" osv osv. hotar med att hon ska komma ner till affären så "ska hon få en rak höger", retar henne för hennes efternamn osv osv.
    *grrrr* blir så arg!!! Jä..la ungar! Hade god lust att ringa upp hennes mamma och fråga om hon visste vad hennes dotter höll på med, men tänkte att det kanske bara blir värre. Men hot är olagligt.. så händer det igen så!

• Frujj

Bertil *brrr*
    Eller Sten-Sune... hihi

Fy 4.50 det är ju mitt i natta!!!
    Skönt att förkylningen blivit bättre iaf!

• Frujj

mm jo... gick i valet och kvalet om jag skulle ringa eller inte. Känner den enes mamma lite grann men inte tillräckligt väl för att veta hur hon reagerar (och då menar jag om hon tar det som en anklagelse från mig eller om hon tar det på allvar och fattar) Fy vad tjejer kan vara elaka mot varandra.

• Frujj

Jo verkligen, och då skulle nog datorn ryka för hennes del oxå. Iallfall Internet.

Carma: Grattis till Lilla N på 2-månadersdagen!

Nä nu susar jag iväg till Allum!!

*Shopping!*

Svar på tråden Fikasugna erfarna makar