Fikasugna erfarna makar
Carma: Vad är det för näsdroppar (eller vad du sa igår) du använde till förkyld lillan?
Carma: Vad är det för näsdroppar (eller vad du sa igår) du använde till förkyld lillan?
Godmorgon!
Uppe tidigt här med! Satt uppe lite sent igår och spanade mobiltelefoner på nätet, nån som har nåt tips, vad har ni och är ni nöjda? Blev ju av med 3 nu så nu ska jag köpa ny telefon och äntligen bli nåbar igen
Nibla: HM kan väl ha pepparkaksklänningar kanske. Hmm funderar på vem mer...
Hela familjen är förkylda, inklusive jag med halsont och snörvel, så jag instämmer med Niblas fredagskvällsnöje (som gjort för en barnfamilj!) nån god fredagsmat, soffläge och Idol!
Julkort jösses känns som om det är låååångt till jul men det är ju inte så många veckor kvar! Sen är det 2009..!!! Tänk när det blev 2000 och alla datorer skulle gå sönder, vi fick filtar och ficklampor på jobbet ifall strömmen skulle gå (jobbade i äldreomsorgen då) osv.. hihi Det är NIO år sen....
Carma: Jaaa.. rätt vad det är så är man på föräldramöten för en tonåring!!! Visserligen har vägen dit varit lång men det har gått väldigt fort ändå.
Konstig fråga kanske, men vad ska en tonåring ha för mössa? Stora E gillar att ha mössa på sig när det är kallt (vilket förstås jag tycker är bra) men... man ska kanske, med tanke på hur tjejer i den åldern beter sig, inte ta på sig vilken mössa som helst om man säger så. En mössa kan ju vara cool coh en kan utstråla extrem töntighet...
Förstår ni problematiken??
Ab: Ja gör gärna det
Kan man undvika att bli "tönt-stämplad" för en mössas skull så är det ju ganska enkelt att undvika
Tezz: Kul med såna där "världen är liten-histotier"!
Tezz: Tack detsamma!
Hoppas på bättre väder oxå...
Kram på er!
TAADAAAA!!
There´s an announcement on my blog!
Carma: Trevligt att ses idag, tack för att du kom
Snart har vi stans snyggaste hy.
Hänger gärna med till IKEA nån dag om du vill ha sällskap!
Har lagt ut recept på bloggen idag oxå.