hemliga arne skrev 2008-10-13 13:19:33 följande:
LillEm; Vad mysigt med Borgholms Slottsruin!! Blir det utomhus eller inne?Vi ska gifta oss i Slottskyrkan i Kalmar, döpte vår son där i mars så det kändes mysigt att ta samma kyrka. Vi har inte bokat bröllopsresan än... Börjar bli dags kanske Det blir Mallorca, mest för att vi varken vill åka för långt, till något för varmt och framför allt för att det går samma dag som vi gifter oss. Tyckte det kändes mysigt. Hoppas bara att det inte är för kallt där då!!
Hemliga arne: Vi ska ha vigseln i Gustav III slottskyrka vilket egentligen blir utomhus eftersom den delen av slottsruinen saknar tak
(ligger högst upp i slottet). Om det regnar kommer vigseln att vara inomhus i Jungfrutornet. Middagen/festen kommer att vara i en av slottssalarna, Drabantsalen, som har tak/väggar och värme.
Låter jättefint att gifta sig i Kalmars slottskyrka. Kalmar är en så otroligt fin och mysig stad. Jag hoppas att ni får en fantastisk dag. När det gäller Mallorca i maj så tror jag inte att det är för kallt. Jag tror snarare att det kommer att vara jättefint när allt blommor
.