Inlägg från: Ragnelutta |Visa alla inlägg
  • Ragnelutta

Maj 2009 :-)

Ja alla tycker vi olika! Vi ser det inte som att vi firar gästerna för att vi ger dom en liten påse med något kul i, utan som en kul överraskning för dom. För oss är inte bröllopet enbart för mig och sambon utan något vi vill att alla gäster ska vara delaktiga i. Hade vi velat ha en vigsel enbart för oss hade vi smitit utomlands istället.

• Ragnelutta

Jag ska inte ha godis i utan något användbart eller något som manar till eftertanke.

• Ragnelutta

Nalle Puh: Har du lyckats bestämma dig för någon klänning ännu?

• Ragnelutta

Nalle Puh: Hur mycket billigare? Jag ska nog köra på en utan släp tror jag men det låter som om du ju helst vill ha den med släp. Finns det ingen annan kostnad du kan dra in på att du kan köpa klänningen du helst vill ha?

• Ragnelutta

Tjolinti: Väskan är verkligen toksnygg! *vill-ha-begär.

• Ragnelutta

Hurra! Idag har ringarna skickats ifrån smeden!! Ska bli så spännande att se hur den passar. Måste åka och hämta ut dom i eftermiddag *ivrig*.

Grattis Anja!! Kikar också runt lite på Ebay ibland. Det enda som kan vara lite segt är tullen och att leveranserna kan ta tid.

• Ragnelutta

Hmmm har någon här beställt ifrån Shehsopping? Är sugen på en klänning därifrån.

• Ragnelutta

Det är ju ett väldans snack om att vanligt ris är kasst för fåglarna då det sväller i magen på dom. Många köper istället vårgårdaris (sådant där puffat ris).

• Ragnelutta

Arla: Jag har lagt en bild i galleriet på hur jag ska be bagartanten eller gubben göra min tårta Förhoppningsvis går denne med på det.

Hur ska du göra?

Jag har fortfarande inte lyckats bestämma mig för en klänning och tärnorna tjatar konstant så att dom kan börja kika efter sina utstyrslar *mumlar*.

Svar på tråden Maj 2009 :-)