Inlägg från: Ragnelutta |Visa alla inlägg
  • Ragnelutta

Maj 2009 :-)

Jag håller med om bröllopstårtan men jag är väl lite sådan att om jag väl gifter mig vill jag ha med precis allt som jag önskar mig. Hade väntat om jag inte haft råd med det jag ville ha. No regrets är mitt motto.

Idag friades jag till! Han körde till havet eftersom det var dit vi åkte på vår första date. Solen sken och allt var sådär perfekt.

Strax är inbjudningskorten färdiga. Imorgon fixar vi nog kuverten också. Om jag orkar fotar jag och lägger in i galleriet då!

• Ragnelutta

FruLjungberg: Vad kul med vovve! Har ni hund sedan tidigare? Jag och sambon ska skaffa två stycken när vi flyttat till huset. För vår del blir det förmodligen två stycken dvärgschnauzers.

• Ragnelutta

Fru Ljungberg: Två utekatter är också med på vår planeringslista inför husflytten. Får väl se hur pass enkelt det blir att finna sådana i slutet av november hmmm.

Jag och ett ex hade en Jack Russel för många år sedan. Dom är mysiga. Extremt lättdresserade.

• Ragnelutta

Nu är inbjudningskorten äntligen färdiga! Har lagt ut bild i galleriet. Glömde dock fota innan jag band ihop dom, dessutom ser färgen svart ut i motljuset fastän den är skogsgrön

Ett långt varmt bad väntar som belöning.

• Ragnelutta

Nalle Puh: Åh vad kul! Vad frågade dom? *nyfiken*

• Ragnelutta

Nalle Puh: Blir nog någon skojsig lek av det däringa

Fröken Sjunfors: Tack!! Jag är toknöjd Dom är till och med snyggare i verkligheten än på bilderna. Men hugaliga vilken tid det tog att få iordning dom. Det blir INGA fler bröllop här inte hahaha.

• Ragnelutta

Nalle Puh: Kommer värdparet att fixa hela festprogrammet? Vi har funderat på hur vi ska göra. Vi lär nog slå ihop vigselprogram och det "vanliga" programmet för att slippa göra två varianter. Det toastrarna vill hitta på tror jag inte skrivs in i programmet för då skulle vi få veta i förväg vad som hittas på. Ett alternativ är ju att toastrarna gör ett helt separat festprogram. Är det så ni ska ha det? *svamlar*

Vilja76: Tack! *tokglad*

• Ragnelutta

Nu kan ni se mina ringar som ikon och i galleriet! Älskar dom! har någon lagt ut bild på sina? *nyfiken*

• Ragnelutta

Japp smaken är som baken Hurdan ring ska du ha?

Planeringen går finfint! Inbjudningskorten åker förhoppningsvis iväg idag.

Hur går det för dig? Hur många ska ni bjuda?

• Ragnelutta

Har du en slät guldring som förlovningsring?

Oj 100 st! Blir ett rejält bröllop det

Japp vi skickar tidigt så att de som vill hinner boka in sig på hotell i gott om tid. Dessutom vet de flesta redan om bröllopet.

Ja gästpresenttionerna har vi också kikat på. Är en kul grej att ha med tycker jag.

Svar på tråden Maj 2009 :-)