Inlägg från: Ragnelutta |Visa alla inlägg
  • Ragnelutta

Maj 2009 :-)

japp nog har vi olika ringmodeller allt. Jag passar inte i guld, har vitguld i infattningen men det är allt. Kul att kunna använda sin mormors ring!

Jag och sambon har en pyyytteliten släkt så det blir mest vänner för vår del. Kanske därför dom redan vet allt haha, har så svårt att inte berätta om bröllopet för dom då vi ju umgås en hel del.

Bjuder ni inga utsocknes alls?? Vi har folk överallt ifrån landet så oavsett var vi gifter oss i Sverige kommer några att behöva ta in på hotell eller välja något alternativt transportmedel om dom vill kunna ta sig hem (förutsatt att dom druckit något förstås).

Haha skriver ni lagom pinsamma saker om alla? Kanske borde piffa till våra presentationer

• Ragnelutta

Tx2: Vidarebefordra gärna deras framtida tips

• Ragnelutta

Tx2: tack för tipsen, låter mycket klokt. Gillar framförallt tanken på att få pusta ut lite efter vigseln.

• Ragnelutta

Guntan: Ni har ju klädsel bestämd! Jag känner mig stressad över den biten. Mina tärnor är på mig hela tiden om att jag ska bestämma mig så att dom kan börja leta efter sina klänningar.

Sade dom nej till toastmasterskapet? Fasen vad trist! Varför ville dom inte göra det? Det är ju en ära. Vi har 4 st! 2 av mina bästa väninnor och två av sambons bästa vänner. Lite oortodoxt kanske haha, men dom samarbetar jättebra. Vi tänkte att det kanske lättade lite av pressen på dom om dom fick göra det tillsamman istället för att en person får dra hela lasset själv.

Vi har ju alla massvis med tid kvar!

Nu ska jag göra ännu något oortodoxt. Jag tänker julfuska och griljera en "jul"skinka. Det är ju såååå gott.

• Ragnelutta

Lilla fröken fräken: skinkan blev kalasgod Vi planerar redan in en glögg och lussekattshelg hahaha.

Nasoleh: Vi har tack gudskelov en superduktig fotograf i bekantskapskretsen! Jag funderar på att göra om våra foton till svart/vita eller sepia innan vi sätter in dom i albumet. Orginalen sparas ändock.

• Ragnelutta

Vilja76: Hon verkar superduktig! Kommer att bli toppenbra det där

• Ragnelutta

anja1661: Jag ska stryka på ett tryck som jag skrivit ut på skrivaren på mina men det fäster nog inte på organza utan endast på bomullstyg och linne

• Ragnelutta

Nalle Puh 40: Hur går det med dina påsar?

• Ragnelutta

Anja1661: Åh vad kul! *avis* Jag har aldrig testat Mary Kay produkter, är dom bra?

• Ragnelutta

kärleken förde oss samman: Det är ju tokbilligt för vitguld!! Grattis!!!

Svar på tråden Maj 2009 :-)