Hmpf! Har varit inne på FL nu. Har bara två trådar som jag följer någorlunda där. En för dem som hållt på i ivf-träsket i en evighet och en för dem som går på kliniken där jag ska göra nästa försök.
Jag och maken var där första gången i onsdags för att prata med läkaren och BM och lägga upp en behandlingsplan. Det kändes otroligt bra och de var pålästa, tydliga och mycket proffesionella och trevliga. Miljön var fantastiskt trevlig jämfört med hur det var på SU. (Inte så konstigt kanske när det är en privat klinik ).
Och nu läser jag på FL om hur en tjej är extremt missnöjd med kliniken och just den läkaren som jag träffat. Enligt henne är de kassa på precis allt och det är ett under att de någonsin lyckats få någon att bli gravid. Så j*kla tråkigt när man går in och sprider ut sån sk*t bland personer som är så fullkomligt beroende av sin tilltro till just den kliniken och den läkaren. Nån är överlycklig för att just ha fått ett embryo tillbaka och så kommer nån med ett sånt inlägg .
Själv litar jag fortfarande fullkomligt på både läkaren och kliniken och är övertygad om att ifall min kropp nånsin kommer att lyckas producera ett barn så kommer det vara tack vare dem.