• janos

Äntligen fredag del 15

Nu är det dag för en till! Välkomna!

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd nr 1-14= 26981 inlägg.......nu tar vi 27.000!!

• Svar på tråden Äntligen fredag del 15
  • mammacatta

Okej, det är kofession-time: jag somnade framför äntligen hemma nu i veckan som var. Så inte ens hälften.
    Pinsammast eller?

• Gable
    mammacatta skrev 2008-11-04 17:33:21 följande:
    Okej, det är kofession-time: jag somnade framför äntligen hemma nu i veckan som var. Så inte ens hälften.Pinsammast eller?
    Inte alls!! Jag gjorde precis samma sak. Inte ett dugg pinsamt!
  • Gable

FL... Jag har ofta undrat om dom där galningarna finns i verkligheten. Är de verkligen så rabiata i verkliga livet eller blommar dom ut på nätet??

Bry dig inte om dårarna där Äpv!

• Gable

Neeej, jag kan inte på fredag. Den här gamla tanten ska ut och svänga sina lurviga (just det, de benen är lurviga) på fredag. Jag kommer att slockna vid 22-tiden efter 2 glas vin

Hänger gärna på nästa fredag!

• Gable

Fast kanske lite senare så avkomman har somnat. Annars ska hon bara hjälpa till och det blir så rörigt då...

Grattis MC till jobbet!!! VA KUL!!!!!

Hilde, jag håller allt jag har på att du snart får ett nytt jobb så du slipper den där arbetsförnedringen. Det kanske är där alla dårar på FL kommer ifrån?!

• äntligen på väg

Å va roligt MC Härligt med flyt i livet igen

Ja vi får väl se om vi syns här på fredag. Sladdar väl runt här med lite bubbel och choklad vid 18-19 snåret och är ingen här så drar jag vidare till en annan fest

• äntligen på väg

Janos: Vi kör igång med nästa behandling vid månadsskiftet. Ingen nässpray för att försätta kroppen i klimakterie den här gången. (BM sa till maken att han därmed skulle slippa mina humörsvängningar den här gången. HA, tror hon ja!). Så istället ska jag gå på sprutorna direkt och massproducera ägg. Sen efter några dagar lägger man till en spruta till för att äggen inte ska lossna, samtidigt som man fortsätter med massproduktionen. Och efter ytterligare några dagar tar man en spruta för att de SKA lossna. Fullständigt naturligt och trivsamt för kroppen .
    Fördelen är iaf att alltsammans är klart på mindre än tre veckor.

• janos

*tittar in en snabbis* *skummar igenom och svarar snabbt*

Mc, grattis till jobbet!

Gable, menar du att din avkomma också håller igång?!?

Äpv, det låter som att det kanske kan bli en fin julklapp???

Igår när vi var och storhandlade, så tror jag att Elias kände på varje vara som finns i hela butiken. *pust* Tur att maken var med och hjälpte till. Den lilla grabben har energi!!!

Jag fick en fin komplimang av maken ikväll: Jag förstår inte hur du hinner något alls om dagarna!!!

Nu ska mamsen sooooova och vara snäll!!! Natti natti tjejer!

• Fru Hilde

ÄPV jag hoppas så mycket för din skull. Du ska se att den här kliniken blir den som funkar

Gable, jag har inga planer på att FÅ jobb Jag håller på att planera inför något helt annat. Jag tänker skapa mig ett nämligen! Fast jag är lite hemlig än så länge. Men hoppar du in på ansiktsboken kan jag säkert berätta mer. Vad gäller lurviga ben... här är några också. När jag blir rik ska jag unna mig att bli av med de där lurviga permanent... dvs håren ska bort... inte benen

Jag har tyvärr lidit av sömnproblem ett tag. Alltså somnar jag knappast till Äntligen hemma. Har dock sovit hyfsat några nätter nu så jag har gott hopp om bättring.

• mammacatta

Tack alla!

Låter trevligt hilde, du får berätta mer på mejl eller nåt.

Gable, ska du UT???
    Jag svimmar!

Maken går ut, inte jag. Jag hamnade på en pisstrist fest förra veckan med grannkärringarna som håller på att ta kål på mig med sina grejer och ideer. Så jag drack för mycket vin istället. Det är summan av min utgång. Han är på kickon med jobbet hos billan westin och i helgen är det fest på travet. Sen är vi tillsammans på en fest på fredag nästa vecka, sen går han på typ 3 fester till inför jul Jag? Ingen.

Fan va kul på fredag med lite vin och skitsnack här!!!

Svar på tråden Äntligen fredag del 15