50-tals bröllop fortsätter..
Ja nu har den blivit stängd igen!! Men nu fortsätter vi!
Jag kan tillägga att jag nu lagt ut en bild på våran bil
Ja nu har den blivit stängd igen!! Men nu fortsätter vi!
Jag kan tillägga att jag nu lagt ut en bild på våran bil
Jag köpte den i en underklädesbutik i Umeå som är välkända för sitt utbud men jag är säker på att du kan hitta den i andra butiker i Sverige också. Den heter Wonderbra och märket har en hemsida www.wonderbra.co.uk (hoppas att jag inte gör för mycket reklam nu :-/ )
/ LillEm
ok, ja den borde man ju kunna hitta i lite större underkläderaffärer ju! ska kolla runt lite!
hej alla glada! Här kommer en till med samma tema på bröllopet som ni andra...
Sweetsun: Har varit inne på ditt galleri och sett den helt underbara klänningen!! Var har du hittat den? Vill ha något liknande!!!
Hej och välkommen till 50-tals-tråden,
Både jag och SweetSun har köpt våra 50-tals klänningar på www.vivienofholloway.com i London.
De har helt underbara klänningar.
/ LillEm
Hej tjejer! Undrade just vart ni tagit vägen :)
Sweetsun: Vilken häftig bil ni ska åka i!
Rockabilly bröllop: Var ska ni gifta er?
Här har planerandet stått still ett tag. Lokalen som vi ville ha festen i kommer nog inte finnas kvar efter nyår (en jazz-och blues klubb här i stan) så det var ju lite av en besvikelse. Nu kommer vi nog ha både vigsel och fest i ett museum här i stan (bild finns i galleriet).
Har ni funderat något på dukning? Hur ska ni göra med det?
Vi är kvar
Bara haft lite mycket på jobbet den senaste tiden.....
Det börjar ta form nu...
Gästlistan nästan klar, 71 pers
Transport klar, veteranbuss.I love!
Klänning nästan införskaffad...efter ha vealt ha en Candy Anthony ett tag har jag nu nog bestämt mig för Viv of Hol. Har " råkat" köpa tre klänningar därifrån de senaste två månaderna :)
Hatt klar
Musik klar
Fotograf klar
Kyrka klar
Frågan är bara nu ska vi vara i tält på gården eller hysa in oss i en loge???
Har precis suttit och knåpat med inbjudningarna på morgonkvisten. Vi har tänkt att skicka ut dem innan jul p.g.a. att fler av gästerna är långväga och måste boka flyg. Dessutom så är ju vårt bröllop fortfarande en hemlighet som inte ens våra familjer vet om än.