Är jäkligt trött på Efavormart nu!
Jag har som många andra brudar livit galet förtjust i efavormart.com då de har billiga bröllopssaker. Däremot är deras fratkostnad under all kritk och de tar svindyra priser även om man bara köper lite och lätta saker.
Så i min senaste beställning (som för övrigt bara bestod av konstgjorda blommor vilket typ inte väger någonting)tyckte efavormart att jag skulle betala nästan 700r i fraktkostnad. Helt galet så jag frågade om detta verkligen stämde, då fick jag ett surt email att det sätmmer och om det inte passar så får jag öpa saker någon annanstans.
Men jag gjorde som så att jag ändrade min leverans adress till min farmor istället som bor i USA (frakten gick bara på 50kr då) och hon skickade därefter beställningen till mig går. Blev inte så förvånad men något mer förbannad när fratkostnaden när farmor postade beställningen (med flygplans fraktsätt också)endast $34 dva knappt 200kr.
Så nu skickade jag ett ganska argt email till efavormart där jag skrev förljande:
"Hi
I have to ask you something that I feel is very strange about your company.
In my order 128352 you said that the shipping cost was almost $120 to Sweden there I live. I send to you email but you said that it was correct. I was really confused about that because that was not big or heavy things I bought from you.
So, I took the order and change my shipping address to my grandmother instead how lives in USA. She send the package to me yesterday with airplane mail and the shipping cost in that case was just 34 dollars!!!
I wonder what your company is doing. I have bought a lot of things from you and I can´t believe that you trick your costumers to pay a lot more in shipping cost than it should be just for your profit.
That is unbelievable for me.
Can you please answer me about this question?
Rebecca"
Fortsättning följer hoppas jag om nu inte efavormart är så fega att de inte vågar svara på det!