Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

ja en sån karl skulle behöva lära sig ett och annat, men när ingen har lärt honom från början vad som är rätt eller fel så går det nog endå inte in.

• SweetSun

jag har satt ihop ett första test nu av inbjudan =P hihi, nu känns det nära!

• SweetSun

har fått reda på att jag visst kommer att få en hippa.. jag trodde jag skulle slippa sånt när jag inte har så nära vänner här nere, men icke, de åker hemmifrån och kidnappar mig

Blir bl.a min mamma och moster. kanske inte alla som blir hippade av mamma

• SweetSun

har förresten lagt ut nya bildr i galleriet nu, på rätt skor bl.a

• SweetSun

tx2; jo det är de skorna.. som jag fick efter en månads väntande! men det var det värt! De sitter perfekt, och det är gummisula, jättebra fäste inför kvällen

Jag tror inte klackarna ska vara nåt problem, de är rätt breda endå, fyrkantiga klackar.

• SweetSun

ja jag älskar det halsbandet! nu kommer jag ha matchande örhängen och armband också! hehe inte ofta jag har smycken så för mig är detta något stort

• SweetSun

vi har inte pratat om morgongåva alls här hemma, så det blir nog inget, fast jag ska ju bli fotad av min väninna, så det är väl det då men jag får nog inget.

• SweetSun

wunja gbg; välommen! Finnbastun, är väl ett smeknamn på bygdegården i Nödinge.(som tx2 skrev läser jag nu ) Den rymmer ca 50 pers. men då finns inget direkt dansgolv att ta av, så man får nog skjuta bort bord och trassla lite lagom till dans.
    Anledningen att vi har den är att vi bor i nödinge =P Lite på gränsen för långt till fästningen, men det ska nog gå bra.

Danielaa; tack, jo skorna är fina! Jo de kom efter en massa trassel, en idiot till säljare det kan man ju säga lugnt.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3