Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
tx2; ja fast det vi är ute efter är just träffen som är där just då.. ( du kanske inte kollade på sidan )
tx2; ja fast det vi är ute efter är just träffen som är där just då.. ( du kanske inte kollade på sidan )
vi är ju såna typer vi =P vi bara maskerar oss bakom villa & opel fasaden
ja man får se, när vi sett vad bröllopet inbringat så får vi se vad vi kan ha råd med, och boka direkt, ofta brukar alla hotell i området till nästa år vara fulla så fort årets träff är över.
artist; den boken som var på Oprah idag var väl inte samma va? eller rätta mig om jag har fel?
ja det var intressant bok idag med! lite lika tänk..
danielaa; om du klickar in på sidan och sen i "gallery" så ser du nog
det är en rockabillyträff! Här i sverige tror folk bara att det finns raggare när vi pratar gamla bilar, men det finns en helt annan kultur som inte syns lika väl i sverige. men där gör den det
tyvärr står bilenn i ett annat garage, men ni kan få se bilder å klart jag klär upp mig när ni kommer
hemma fru ja, det är väl det jag är just nu, får se till att ha moromors förkläde på mig också då
nu har vi iaf frågat den tilltänkte chauffören till våran bil och han sa ja =P Och så har han som ska spela under vigseln sagt ja =p skönt!
ska väl poängtera också att fikan hos mig är 2,5 mil utanför stan