Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tack alla tjejer för att ni kom!! Var väldigt skoj att träffa er igen!! Åh tackar för att ni gillade mina kakor, hälsosamma som de var

MD2009; hoppas allt gick bra idag! Tänker på dig!

Ska jag inboxa recept till den som vill ha..?

• SweetSun

Fd Artist; Var det du som ville veta vad låten hette, som skrevs ner på ett papper här hemma, som också ligger kvar?
    Det var "Du är så underbart rar" med Anni-Frid.

• SweetSun

hehe ja det är bra att skriva saker man ska komma ihåg.. det blir lite lättare då!

Vi var på liseberg igår, det var jättefint! Kallt, men det var fint

• SweetSun

Ja vi var på fästningen också! Jättemysigt! Lyssnade på de som stog och sjöng i valvet vi ska vara i, och det var jättebra akustik, så nu är vi lite lugnare ang det.

• SweetSun

Vi ska bo på Fars Hatt i Kungälv. Blir ungefär lagom, och tror lite av gästerna kommer att bo där, så då kan man äta frukosten ihop innan de åker hem!

• SweetSun

danielaa; haha ja jag tänkte att det inte kändes 100% att ha bild på mig själv det blev en pinuppa med kamera, jag som e så fototokig

• SweetSun

MD2009, har fått det tufft. Hon kommer inte att finnas här längre...

• SweetSun

Hon ringde mig och förklarade läget, och det var väl inte toppen direkt, men hon ville hålla kontakten med oss endå, så vi får väl höra av oss till henne när vi ska träffas!

• SweetSun

(vad du nu heter ) ; nästa helg, datumen är ons-tors?

• SweetSun

Jag fick frukost på sängen idag och dessutom fick jag snö!!! Bästa födelsedagen nånsin

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3