• Pentan

CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!

Startar upp en ny tråd då den gamla var stängd och jag kunde inte finna någon ny!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Låt höra...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 08:20
    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 08:21
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-20 15:13
    INFORMATION om våra kära medlemmar i gruppen vore kul att ha!
    Fyll gärna i så kan vi skapa en lista över alla oss!

DITT NICK
    Startdatum:
    Jag går på ren/komb - hur länge:
    Ska du gå på komb kur:
    Det mesta du någonsin vägt, maxvikt:
    Startvikt när du började med Cambridgedieten:
    Hur många kg vill/ska du gå ner:
    Din längd:
    Delmål:
    Belöningar:
    Dagens vikt:

• Svar på tråden CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!
  • Pentan

Åh i dag är jag sur... Dålig dag bara. Har slitit på jobbet hela veckan och är slut!! De senaste tre dagarna har jag somnat tillsammans med min dotter halv åtta på kvällen och sovit hela natten.
    Vill ha helg och vill att det snart ska ha gått 10 veckor så jag äntligen är klar!
    Bläää för i dag!!

Sorry mitt dåliga humör...

• Önskebrunnen

Kände att jag blev arg närjag läste att man inte kan använda slimbridge men jag menade slimbrige lättdryck....och det får man dricka

Lättdryck Citrus

Pris: 18 kronor för en dubbelpåse som ger ca 5 liter färdig dryck. Du betalar drygt 3 kr per liter. Varje liter innehåller mindre än 5 kalorier. Blanda gärna med mer vatten än vad som anges på påsen.

Näringsdeklaration
    Det är likvärdigt näringsinnehåll i samtliga smaker. Kan användas vid Ren kur.

Nettovikt: 2 påsar à 7,3 gram

Innehåll per 100 ml

Energi - ca 4,03 KJ (0,960 kcal)

Fett - 0,0 gram

Protein - 0,0 gram

Kolhydrater - 0,03 gram

Producerat speciellt för CambridgeKuren

• cbk09

Ja, jag vet inte alls vad som stämmer längre om vad man får och inte får dricka.... olika svar överallt...
    Men jag kör som jag gjorde i höstas, vatten, ramlösa och colaZero(en burk var/varannan dag).
    Det funkar för mig.
    Min granne går på viktväktarna och där säger dom att colalight och zero är helt tomma på kalorier så det får hon dricka hur mycket hon vill.
    Vi får nog alla prova oss fram vad som passar.
    Ner kommer vi ju gå i vilket fall som helst, är kanske just att man känner sig mer hungrig...(inte är i ketos) men o andra sidan dricker jag "bubbel" inte bara för smaken utan för att jag tycker jag känner mig mer mätt under dagen om jag dricker något med kolsyra i.

Hoppas ni alla hittar vad som känns bra för er!

• Mikabella

Hej bönor. Vad duktiga ni är. Får jag vara med?

Jag äter inte Cambridge så mycket för att gå ner i vikt, förlorar inte mer än 1 kg eller så på en vecka... men har upptäckt att om jag byter något mål per dag och kör en renkur var 3 månad så mår min annars såååå dåliga, jästa, smärtsamt värkade mage så mycket bättre och svullnad o smärta förvinner. Blir sen en "detox" som rensar ut allt mina tarmar o mage inte klarar av att bearbeta

Ska köra en kur nu med start på måndg tror jag. Svårt att få in en helt veckas renkur när nästan alla helger är uppbokade...Nästan allt socialt umgänge kretar ju kring mat! Har aldrig tänkt på det innan.

Jag kör på "nolltolerans" när jag kör mina renkurer, dvs bara de 3 pulvermålen, vatten och the. Startar varje dag med en stark espresso o minst 30 min motion. Tror på att undvika alla sorters "sötfällor" o på så sätt inte bara gå ner i vikt utan även "avgiftas" o få bort sockersuget.

• Mikabella

Måste tillägga att ni som går mer än 1 vecka är hjältar! Verkligen sååååå duktigt av er! En stor styrkekramar till er allihopa!

• MilosMamma

Idag mår jag sååå mycket bättre började på 96(!!!) kg i Måndags och idag väger jag 91 :D

Blir en långpromenix sen när m2b kommer hem, sen ska vi in o köpa en varsin laptop i helgen och nintendo wii med sport och wii fit spelen =D

• Mikabella

Wii är sååå roligt! Wii fit ska ju tydligen vara framgångssagan då Angelina Jolie nyligen skulle bli av med graviditetskilona...Hmmm hon måste dock ha spelat så mycket att hon inte hann äta så smal som hon gensat blivit igen....

MilosMamma skrev 2009-01-16 13:58:14 följande:
    Idag mår jag sååå mycket bättre började på 96(!!!) kg i Måndags och idag väger jag 91 :DBlir en långpromenix sen när m2b kommer hem, sen ska vi in o köpa en varsin laptop i helgen och nintendo wii med sport och wii fit spelen =D
  • MilosMamma

o sen minus 10 (!!!) cm i midjan och -4 i lår och - 6 vid bysten, Åh vilken kämparglöd man får =)

• MilosMamma

angelina hade väl inga överblivna kilon, hon är ju ett skelett =) men jag har hört mycket possitivt om det, att det ska vara himla kul osv =)

• Pidis

Tokstolla skrev 2009-01-16 09:29:19 följande:
    Alternvattnet: Nej, jag äter inga soppor alls egentligen. Bara shakes. Det var inte min grej med varma soppor men de finns de här inne som tycker de är goda Pidis: Hej! Skönt med en rivstart eller hur? Vad äter/dricker du för diet?Pentan: Jo, vi har sett det. Det roliga är att det längre inte går att svara på hennes forum. Man kan inte ens bli registrerad medlem. Tror hon är rädd nu faktiskt... Enligt vår uppfattning här hemma så tycker vi att hon borde veta vad det finns i cola ligth OCH om hon INTE vet det sedan innan, TA REDA PÅ DET!!! Många lightdrycker gör CB-resan extremt mycket lättare för de flesta användare och hon borde veta vad de vanligaste innehåller.För övrigt tycker vi hon svarar sina kunder väldigt knepigt och vi ska prata med vår konsulent idag om henne. Kanske vore bra om hon hade mer kunskap och kost överhuvudtaget.

Naturdiet kör jag tillsammans med alevo varma soppor

Svar på tråden CAMBRIDGE tråd nr 12. Kom igen nu tjejer!!!