• Joseefiine

Bröstförstoring 13

Öppnar härmed en ny tråd där vi kan diskutera bröstförstoringar. Fortsättning på tidigare trådar så alla gamla som nya medlemmar är välkomna

• Svar på tråden Bröstförstoring 13
  • Faanny

Jasminaa:

Haha! Typiskt att man drömmer om det ;p Men hur länge är det kvar nu tills op? Tänkte också på det du skrev till MulleNuh. Jag har också tänkt på att kanske ha anatomiska, men jag har ju fasta bröst, dom är verkligen inte hängiga. Men då tror jag inte att runda med högprofil blir bra, de blir nog som två bollar då, hehe. Vad tror du? Anatomiska eller runda med mellan/lågprofil? Vad ska du ha? :)

• Jasminaa

Faanny: Jag tror faktist runda är bäst, eftersom dom blir ju inte runda efter ett tag, dom åker ner med tiden, jag har hörat om man tar droppformade så kan dom snurra runt i fickan i bröstet och då kan den "tjockare" delen på implantatet amna på fel plats och då kanske det blir tjockar uppe på bröstet och det kan se konstigt ut. jag ska ta koksalt och tror inte det finns olika profiler då, jag valde koksalt eftersom om dom går sönedr vet jag att dem gjort det, men om gelehallon går sönder vet man ju inte det (om man inte kollar dem då), om jag har gelehallon så vet jag att dem gått sönder när jag får en infektion, och när det börjar göra ont. Så jag va lite orolig för det, men detta e bara vad jag hört det kanske inte är sant.

• Jasminaa

MulleNuh: Mina bröst är inte heller hängiga men jag har ju lite egen bröstvävnad och när man har det så e det nog bäst med runda implantat, om man e helt platt borde man ta anatomiska.

Faanny: Jag ska operera mig den 17 februari :D

• Faanny

Jasminaa:

Jo men det tror jag också! Dessutom ser de flesta kirurger inte ens skillnad på de runda och de anatomiska. Det är sant, de anatomiska kan "vrida" sig. Jaha okej, jag har ingen aning om vad som är bäst osv. Alla säger olika. Men koksalt är ju bra ifall implantaten skulle gå sönder, då "rinner" de ju naturligt ut ur kroppen eller vad man ska säga. En del säger att de runda ser onaturliga ut, men det beror ju helt på vad man har för profil. På citadellklinikens hemsida finns det för- & efterbilder, de första brösten där är ursnygga! Hon har runda mellanprofil, och det ser riktigt bra ut. Kolla där och säg vad du tycker :D

• MulleNuh

aha ok.. Ja jag har nu kanske en liten B-kupa.

Jasminaa skrev 2009-01-25 16:09:38 följande:
    MulleNuh: Mina bröst är inte heller hängiga men jag har ju lite egen bröstvävnad och när man har det så e det nog bäst med runda implantat, om man e helt platt borde man ta anatomiska. Faanny: Jag ska operera mig den 17 februari :D
  • MulleNuh

Jag vill att dom ska bli så mjuka som möjligt. Jag tycker faktiskt det är riktigt FULT med bollbröst!

• Faanny

Jasminaa jag är avundsjuk på dig! 17 februari, inte länge kvar nu :)

• Faanny

MulleNuh:

Jag tycker också det är fult med bollbröst! Men med runda implantat behöver det inte alls se ut så, det är de runda med högprofil som ser ut så!

• Jasminaa

Faanny: Jo dom brösten på den första tjejen är jättefina, men man får tänka på att alla har olika form på brösten från början, alla får olika resultat.

nej uch jag gillar inte heller bollbröst, tror det är lätt att få dte om man tar förtora implatat också. de flesta vill ju ha naturliga bröst och det vet ju kirurgerna om,

• Faanny

Ja precis. Men hennes förebilder liknar mina väldigt mycket faktiskt.. :) Men hon hade 330 cc mellanprofil, jag hörde med kliniken och dom sa att det var en D. Dom är ju ganska stora, men väldigt fina. Hur stora kommer dina bli? :) Det är riktigt fult när de är jätte fylliga upptill.

Svar på tråden Bröstförstoring 13