• Joseefiine

Bröstförstoring 13

Öppnar härmed en ny tråd där vi kan diskutera bröstförstoringar. Fortsättning på tidigare trådar så alla gamla som nya medlemmar är välkomna

• Svar på tråden Bröstförstoring 13
  • Faanny

I Stockholm, några minuter från centrum. De anatomiska proteserna är droppformade, de ger oftast naturligast resultat. Men jag har sett de som har runda och det ser väldigt naturligt ut. Sen beror det ju på om man tar hög, mellan eller lågprofil på de runda implantaten. De med högprofil är mer fylliga upptill (enligt mig ser det ut som två boller då)själv tycker jag att det är finast att ha mellan eller låg. Men sen beror det ju förstås på hur brösten ser ut innan!

• MulleNuh

Ja jag vill iaf ha droppformade! Och under 40 papp kändes ju som ett rätt "bra" pris.

• Faanny

De anatomiska är oftast lite dyrare, jag tror de tog 38.000 för det på proforma? :)

• MulleNuh

Jo det var nåt sånt..

Faanny skrev 2009-01-25 12:22:27 följande:
    De anatomiska är oftast lite dyrare, jag tror de tog 38.000 för det på proforma? :)
  • Jasminaa

MulleNuh: undrar om du fått barn?

Faanny: haha jag drömde inatt om andra som opererade brösten och jag skulle emd göra det men jag han inte göra det jag vaknade :( haha,... men iaf jag vet inte om mamma vill göra det, hon sa något när jag va liten om att hon ville göra det men jag lät inte henne, men skulle låta henne göra det nu, men hon vill inte betala så mycket och inte utsätta sig för risken.

• MulleNuh

Yes, jag har 2 barn.

Jasminaa skrev 2009-01-25 12:47:24 följande:
    MulleNuh: undrar om du fått barn?Faanny: haha jag drömde inatt om andra som opererade brösten och jag skulle emd göra det men jag han inte göra det jag vaknade :( haha,... men iaf jag vet inte om mamma vill göra det, hon sa något när jag va liten om att hon ville göra det men jag lät inte henne, men skulle låta henne göra det nu, men hon vill inte betala så mycket och inte utsätta sig för risken.
  • Jasminaa

MulleNuh: men då tror jag du inre behöver droppformade implantat? du har väl lite eget "häng" i brösten, droppformade implantat behöver mer tjejer som inte har något häng i brösten

• MulleNuh

Hmm fast mina är inte hängiga.. Eller det tycker jag inte iaf

Jasminaa skrev 2009-01-25 13:06:55 följande:
    MulleNuh: men då tror jag du inre behöver droppformade implantat? du har väl lite eget "häng" i brösten, droppformade implantat behöver mer tjejer som inte har något häng i brösten
  • MulleNuh

alltså jag är otroligt välbevarad. Bara att brösten försvann helt

Svar på tråden Bröstförstoring 13