Bröstförstoring 13
Öppnar härmed en ny tråd där vi kan diskutera bröstförstoringar. Fortsättning på tidigare trådar så alla gamla som nya medlemmar är välkomna
Öppnar härmed en ny tråd där vi kan diskutera bröstförstoringar. Fortsättning på tidigare trådar så alla gamla som nya medlemmar är välkomna
ELSI: Okej! Vad är Brava för något?
SWING: Vart opererades du?
Brava, är en "aparat" som man använda över en period. Den "Suga" på bröstvävnad och på så sätt bildas eventuellt flera celler som i sin tur öka storleken på brösten.
Det funkar för vissa men resultaltet bero mycket på vad man ha för förutsättningar.
Googla Brava jag tror att det är .com . Jag op mig på Akademiklinken i Stockholm
ELSI: Okej, har aldrig hört talas om det. Men du har gjort en förstoring med implantat också eller?
Hej, Jag ska förstora mina den 16de december men jag har ännu inte varit på konsultation. Men jag har 75B, men dom e liksom inte så runda o fina som jag vill ha dom, jag vill gärna kunna gå runt i linne utan bh o utan att skämmas. Så jag undrar, finns de små inlägg som inte förstorar så mycket utan bara gör mitt bröst liksom riktigt runt fast o snyggt som silikonbröst är?
Jag har implantat, ja.
Tjolinti:- sök på säjter med för och efterbilder, och titta efter hur du ville se ut efter din op.
personligen tycker jag att det är ovanligt att du ska operera dig om en månad men har ännu inte gått på en konsultation?? Jag var på tre!! Var ska du operera dig?
Dax att träffa läkaren tycker jag, ... ?
jag bestämde mig för att äntligen göra de typ igår ringde o skulle boka tid men jag var inte fri för konsultation förrän nästa torsdag, o så hade dom fått en avbokning den 16de så jag tog den, ska gifta mig i maj så dom tyckte jag skulle göra de så snabbt som möjligt så dom e fina då.
oj glömde svara, ska operera mig i landskrona hos peter cosmo.
TJOLINTA: Åhh jag blir så avis. Jag ska försöka att få tid att gå till eriksbergskliniken på konsultation.. Har velat detta så länge!
Plastikkirurggruppen. Lennart Blomqvist. Har även erfarenhet av Gabriella Sellman och tycker dom båda är mycket bra.
SWING: Okej. Jag har inte bestämt mig ännu för vilken klinik det blir men vill gärna besöka minst 2 för att känna vilken som känns bäst. Bor i Uppsala men de klinkerna här känns ganska B så jag lägger hellre till några tusen för en mer seriös klinik