• älskarlivet

Varför just jag?

Blev påkörd av en bil för en dryg vecka sen. Ligger hemma med bl.a. tandskador. Jag mår så fruktansvärt dåligt, är konstant hungrig och sover nästan ingenting..

Jag funderar nu på om vi ska skjuta fram vårt bröllop, är så rädd för att inte vara bra och lycklig tills det är dags..

Sen tänker jag mycket varför det hände just mig? Jag hatar den personen som körde på mig, så fruktansvärt mycket, kommer aldrig förlåta, han har skapat så mycket lidande!

Jag är så vansinnigt rädd!! Vet inte vad jag ska ta mig till...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-31 15:35
    Pratade med mamma nu och då när jag berättade vad käkkirurgen sa idag, ang tänderna (att de inte vet om den ena tanden klarar sig), så säger hon på fullaste allvar "du kan väl gifta dig utan den tanden". Vad fan tror hon? Once in a lifetime och så skulle jag kanske ha glugg på alla bilder och inte kunna le på en enda bild?

• Svar på tråden Varför just jag?
  • älskarlivet

Ja, det gör de i så fall, men det är inte säkert det är färdigt till i juni om jag förstod käkkirurgen rätt..

MulleNuh skrev 2008-10-31 12:21:53 följande:
    Men kan man inte sätta i en ny tand??
  • älskarlivet

Jag har ingen som kan köra mig dit, min sambo försakar redan jättemycket av sitt jobb eftersom han är med vid alla tandläkarbesök.. Mina föräldrar har också sina jobb, jag vill inte belasta de med det..

Tit skrev 2008-10-31 12:26:39 följande:
    Käraste du, jag tror att det vore riktigt bra för dig. Speciellt om du känner att du inte orkar ligga hemma och vänta ut det... Kan du inte få någon att köra dig eller följa dig? Jag tror absolut att allt kommer ordna sig till juni! Det är längre kvar än du tror. Ta inga beslut ännu. Jag tror att du fortfarande är chockad och att det är viktigt att du kommer ut ur det på rätt sätt så du inte hamnar på "fel spår".Kram
  • MulleNuh

Men kan dom inte dra ut den då? Och sätta i en ny även fast dom inte är helt säkra på att den läker av sig själv?
    Kanske var en skum fråga!?

älskarlivet skrev 2008-10-31 12:34:33 följande:
    Ja, det gör de i så fall, men det är inte säkert det är färdigt till i juni om jag förstod käkkirurgen rätt..
  • älskarlivet

Nej, de vill så klart att den ska klara sig först.. Igår borrade de upp den och tömde den, sen om någon vecka ska den rotfyllas...

MulleNuh skrev 2008-10-31 12:41:36 följande:
    Men kan dom inte dra ut den då? Och sätta i en ny även fast dom inte är helt säkra på att den läker av sig själv?Kanske var en skum fråga!?
  • MulleNuh

Ok.. Nä men du.. Jag tror du kommer vara fit for fight om 7 månader.
    Annars så kan du känna efter och skjuta fram det lite senare. Ge det till efter jul.

älskarlivet skrev 2008-10-31 12:42:46 följande:
    Nej, de vill så klart att den ska klara sig först.. Igår borrade de upp den och tömde den, sen om någon vecka ska den rotfyllas...
  • älskarlivet

Men hur gör man med saker man bokat, vi har ju bokat lokal t.ex. och redan betalt lite av kostnaden?

MulleNuh skrev 2008-10-31 12:46:05 följande:
    Ok.. Nä men du.. Jag tror du kommer vara fit for fight om 7 månader. Annars så kan du känna efter och skjuta fram det lite senare. Ge det till efter jul.
  • MulleNuh

Ingen aning. Ring och lyssna med dom! Dom borde väl en liten uns av medmänsklighet?!

• älskarlivet

Men min sambo vill inte skjuta fram det så jag får väl stå där på min dag och inte kunna le..

MulleNuh skrev 2008-10-31 12:59:14 följande:
    Ingen aning. Ring och lyssna med dom! Dom borde väl en liten uns av medmänsklighet?!
  • älskarlivet

har uppdaterat lite, så därför puffar jag!

• dfk

Vad tråkigt att höra om din olycka!
    Hoppas att du mår lite bättre nu?

Svar på tråden Varför just jag?