Lös biljett till barnkarusellen!
Jag skrattar hysteriskt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NENNE, du är bara så fantastiskt rolig så jag vet inte vad jag ska ta vägen!
Verkligen den bästa inledningen man kan tänka sig!
LOVE YOU!
TUSEN TACK FÖR ALLA GRATTIS HÄR OCH ALLA FINA SMS FRÅN MÅNGA AV ER TRÅDIAR!!!
Har haft en fin dag. Pojkarna sjön (!)och bjöd på frukost på sängen o levererade paket i morse. Lunch på Ulla Winbladh på Djurgården o promenad eftter det. En sväng till Anglais bar för en Latte och sen hem. Maken har inhandlat middag nu ieftermiddag, jag har ju kollat lite vad det var i kylen fast jag inte fick...
Löjrom till förrätt
Pepparstek m tillbehör till huvudrätt
Hägen Dass glass till efterrätt
Ganska nöjd!
Frullan, vad skönt att det redan är över för Borren, Victor var väl dålig 4 dagar minst.
Bs hoppas du fann en soffa!
Freijs, neeeej lilla gullekaninen, tänderna, det var inte kul. Hoppas Ninja mår bättre snart.
AM, jag ska testa de där ckokladfondanterna jag med, nu blir jag ännu mer sugen när du skriver om det.... lättvispad grädde etc, wow...
KOKOSEN, jasså är du trött idag He he he
Bra dag för hopp i halmen då
Vill du fortfarande ha mina ÄL stickor kan jag posta dem till dig! Lycka till på jobbet i morgon...
I morgon ska Victor skolas in på dagis.... wiiiiiiiiieeeeeeee spännande! Sen ska vi passa Boris Becker Ska bli kul!
Vad mer? Jo just det ag anonym eller ej, så är jag öppen av mig i alla sammanhang, mitt nick är ju inte så särskillt anonymt heller, för jag heter ju Cicci o mitt efternamn börjar på L, ha ha ha, och alla vet det jag skriver ändå. Men om någon smygis vill roa sig med att kolla upp mig så är de varmt välkomna
Graviditets status, mår inte illa så värst längre (inte för att det var så farligt innan heller). Gasig i magen, fiser hela tiden Annars toppen, som med Victor.
KRAM