Lös biljett till barnkarusellen!
Oj vilka tråkiga nyheter!!!
Fan Kokosen! Du känner ju din kropp, så det är väl inget annat än tanten.
Nenne, så länge det inte är kanonrött, så ska du inte deppa. Jag vet att du inte vill ha några glada tillrop, men jag kan ju bara tala om hur det var för mig när jag blev gravid med nr 2. Jag hade blod på måndagen, alltså 2 dagar innan BIM, sen brunt på tisdagen. Jag var helt knäckt och smsade vissa i tråden. Men sen kom det inte mer...
AM, jag förstår att du är nojjig för FVP i morgon, jag vet inte vad jag ska säga för att lugna dig. Det är ju ett ingrepp och man är ju nervös för både sticket, missfall och vad resultatet blir. Men jag tror ju så klart det kommer gå jätte bra. KRAM
Liten, är du på jobbet 7.15? Shit. Jag fattar verkligen inte hur jag ska fixa att börja jobba nu. Jag är så trött på både kvällar, nätter och morgnar. Jag har insett att jag måste gå upp 06 för att komma i ordning själv innan Victor vaknar och sen få i ordning honom för dagis. Ska försöka vara på jobbet senast 08 för att kunna gå hem vid 14.45. Iaf under december. From januari ska vi ha Victor 40 timmar på dagis, stackaren. Men det är ju trots allt bara fram till sommaren.
Har ätit p-piller 2 gånger i mitt liv, en gång när jag var 16 år och då fick jag Desolette, hette de så? Jag blev helt mupp o grinade och mådde prutt, så jag lade av efter ett halvår.
Sen efter aborten med tvillingarna åt jag någon annat Folemin eller vad de hette, blev lika knäpp av dem, så jag var tvungen att sluta efter 1 år. Sen dess har vi aldrig skyddat oss, maken vägrar kondom, så det har fått bli säkra perioder och det har funkar hur bra som helst. Så jä-la lätt är det ju inte att bli gravid!
Efter 2an kommer inte jag äta ngt, ifall vi vill få till en 3a inom ett tag.
OM jag över huvudtaget ska ha något får det bli spiral tror jag.
Jag måste bara säga att vi provade många metoder med Victor, allt från AW till 5 minuters metoden och ramsor utanför dörren. MEN det funkar inte på alla Barn, så det så!
I natt har han tex vaknat 4 ggr, gäsp. Han är en jätte trygg liten kille och man tycker han borde sova, men det har han aldrig lyckats göra.
Trots att han har eget rum och hela kittet.
Jag tror att de barn som sover med napp, sover bättre, och han har inte tagit napp.
Men som sagt, han när perfekt på alla andra sätt, så jag tar det med ro.
ja ja...