Lös biljett till barnkarusellen!
Oj betala extra, hoppas högkostnadskoretet gäller i så fall, för jag får det gratis i så fall. Jag vill det, så jag ska ringa bums o kolla hur det funkar.
Oj betala extra, hoppas högkostnadskoretet gäller i så fall, för jag får det gratis i så fall. Jag vill det, så jag ska ringa bums o kolla hur det funkar.
JAPP AM, Marianne Wåhlin var det!
jätte bra - gosis - kör på det, absolut!
Liten; usch vad jobbigt.
Victor får resorb junior, men det smakar ju pecka som det är, så vil blandar ner saft, fun light utan socker, efter bvc's rekommendationer.
Vi köpte majsvälling på tetrapak, från Nestle nu när han blev sjuk förra veckan, han drack den fast inte som den var, utan man blandar ner fruktpuré, jag kör med tex banan/mango, den smakar mer, skakar den och så blkir det en fin cocktail Det är ett tips från hon Louise Hallin på tv och har för mig de pratade om det på mammagruppen också, funkar utmärkt. Man får trixa lite och gå i fårn det normala när de är sjuka.
Förövrigt så har jag också hört att 10 vitpepparkorn hela med ett glas vatten tar död på det mesta, denna kur kör var och varannan människa på mitt jobb och det har pratats om Vitpepparkorn i en vecka nu. Ska jag prova nästa gång, det skadar ju inte att prova.
Men du har nog åkt på det redan - det smittar som fan!
Lycka till!
Gosnosen, 1 vecka i Dubai är för liiiiite, det lär du märka om ni åker dit. Det är en gigantisk stad som erbjuder ALLT och lite till, rena rama Kalle Anka paradiset
Tusen tack SWEETAN, du är för gullig, jag har lusläst det du skrev!!!
Det lutar faktiskt år, psykologhjälp och inget FVP
Kollar in en snabbis, har mitt förta externa möt på 1,5 år nu. Vi ska ha lunchmöte (representation, så förtaget betalar) på Villa Paoli, har aldrig varit där, känns lite dyrt
Lappsi, låter bra det där! Inget dropp. Har du vågat muffa?
Vet ej om jag kan i morgon, kanske.
Jag har iaf avbokat FVP i morgon, det gjorde jag i går, och nu är det en till här som ska tänka positivt!
Lappis, du har ju halsbränna! Det hade ju både jag och Liten. Sen har du huvudvärk! Jag läste igår att det är vanligt pga av hormonerna... såååå lite lite kan man ju tänka sig att det är symptom. SEN känner man ju oftast inte ngt förrän efter 1 vecka efter BIM. Tänk på att jag gick gravid i somras utan att ens fatta!
Lappis - du har då svar på allt!
Ja ja, vi får väl se då......
MSW; det känns jätte skönt nu. Fast jag lider ju av lite knäppis tankar fortfarande, men jag försöker tänka runt dem. Men det känns skönt faktiskt, tror den där läkaren som jag träffade fick mig att inte vilja bara för att jag var rädd att det var han som ev skulle göra FVP, han var ju så disträ. Ucsh. SEN var det goa AM som skickade ett bra mail, om jag koncenterar mig på första hälften i det, så fann jag ganska mycket vettigt!
Mina siffror var ju inte helt kass heller, man glömmer att man är 34 nu, dvs äldre.... så.... ja.... vet inte vad jag ska säga..... hoppas bara på ett friskt barn nu....
Någon som har hört att hormonerna gör att hårväxten under armar o ben avstannar??? Jag har inte rakat mig på 1 vecka och det är inte ens skog under armarna eller på benen!
I går köpte jag ett par badshorts till min man på NK (Ralph Lauren så klart). Hans andra var fula och solblekta efter ett par år i saltvatten o sol. Tänkte ni reser ju en del till solen ni med Lappis, men han kanske har välfungerande sådana.
Om nu tanten inte kommer kan du köpa en bok a la 'Du ska bli pappa' kanske?