Lös biljett till barnkarusellen!
Hejsan hoppsan!
Heeeeej Telis, har saknat dig massor. Ha en fantastisk semester!
Page, hej på dig med, skönt att inte något tråkigt eller värre har hänt er.
Nenne, är det dag 32 idag då? OJ OJ OJ vad spännande!
Skulle ju liksom inte förvårna mig, nytt hus har ni haft att tänka på och nytt jobb på g och en massa annat stök, vad händer då? JO man blir helt sonika på smällen! Hoppas!
I natt fick min man sova på soffan, han kom hem från en julfedst 04 i natt. Bara för att jävlas lät ag honom lämna på dagis idag, trots att det igentligen var jag som skulle gjort det, men jag lät honom veta redan igår....
Var på lucia firande igår på dagis, gulligt värre.
Sen till farbror doktorn med Victor, han hade ju så klart virus i båda öronen och var röd i halsen och sen tandsprickning på det! Fick penicilin utsrkivet igen, men vi ska vänta med att hämta ut det, ifall han blir bättre självman nu.
Han har vaknat 1 gång i timmen i natt, sååå jobbigt, men från 04 till 07 sov han i ett streck, tack o lov. Varje gång han vaknar ska han dricka med, en massa! helt galet, han har druckit närmare en liter i natt igen!
Vad roligt det var att se en BF lista tidgiare i tråden! Det var länge sedan.
Kan skvallra om att Frullan har BF 25 juni, exakt 3 veckor efter mig. Men jag kan ju bli flyttad, har ju inte gjort RUL ännu.
Vilket pepparkakshus du har gjort Nenne, kreativ är du å verkligen!
BS, hoppas förresten att Iris blir bättre snart. Jisses vad hon pratar, det gör INTE Victor, tror han säger max 8-10 ord... men killar kan ju vara lite sena
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, kommer snart tillbaka!