• FruCicci

Lös biljett till barnkarusellen!

Tänk om du kommer tillbaka och är gravid!

• FruCicci

Vill du låna min bil Lappis?Den står ju¨på Ö-malm!

• FruCicci

Det är jag inte orolig för!
    Den är ju lätt körd, bara gasa o bromsa, automat!

• FruCicci

Ring om du behöver hjälp Lappis. Jag måste på ett litet möte nu 10 men finns på mobilen!

• FruCicci

Hoppas att allt går bra nu Lappis!

Själv sitter jag med klumpar i magen, har chefen framför mig nu ingen runt omkring o vågar inte slå till, fattar inte att det ska vara så svårt att få ur sig!

• FruCicci

Ore, ha ha det är en HON, det är många i tråden som skrivit HAN, för oftast är väl chefer en han.....

Satt just med UL bilden i handen o funderade på om jag skulle fråga henne om hon ville se vad det var? Men jag stoppade ner den igen

FAN jag blir galen på mig själv!

• FruCicci

hahahahahahaha Du är så rolig Nenne!

• FruCicci

Såååå nu är det klart!

BS, jo men min förra chef var en äcklig HAN som kollade ner i uringningarna på älskade alla bröst... men nu när jag kom tillbaka från mammaledigheten så fick jag en tjej som min närmaste chef, fast äckelgubben är övergripande chef, så min tjejchef får nu berätta för honom....

Hur som blev hon lite snopen och besviken, för hon hade sett fram emot att jobba med mig. Gå ut och representera och dricka vin etc etc, vilket låter trevligt i mina öron. Men hon hade misstänkt sedan julfesten vi hade i början på december, då jag inte drack så mycket, att jag var gravid och sen hade hon velat fråga men vågade om inte så var fallet.

Jag sa bara som det var och att jag hade mått dåligt under hösten och inväntat ett UL som vi hade igår. Berättade även om aborten och sa sen att det inte var DIREKT planerat (det var ju planerat, men jag lindade in det lite för enkelhetens skull).
    Hur som fick jag ett grattis och hon förstod och berättade om folk som hade svårt att få till 2an i deras umgängeskrets etc etc....
    Hon tog det bra, men vad fan ska hon göra, hon måste ju det.
    Fast jag vet ju att jag ställer till det nu med budgetar etc.... sen pratade vi då om hur vi ska lägga upp mitt jobb framöver, för hon vill att jag skulle lämna med flaggan i topp, det vill jag med, men vete fan om jag orkar denna gången.

Nåväl. Nu ska jag äta lunch.
    kram på er och tack för alla styrkekramar!
    Ni är såååååå gulliga!

En sak till!
    Tänkte på utomkvedshavandeskap, kan det vara ngt som Lappis råkat ut för, då visar man ju + och blöder!

• FruCicci

Kan inte någon messa Lappis????????????????
    Jag gär sååååå nyfiken!

Jo det är skönt att fått ur sig det, som mugglan beskrev det kändes det som jag skulle säga upp mig innan, man var tvungen att tokladda!

Victor tar oss i handen hela tiden med och ska visa vad han vill, så smarta de är de små liven

BS, han har lite besvär med kruppen fortfarande, men det har varit ganska lugnt på den fronten. Han får det i samband med förkylningar och hosta. I natt har han rosslat som bara den, så han fick ligga hos mig på en stor kudde.
    Iris är rolig tycker jag - en intlligent lite tjej!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!