Lös biljett till barnkarusellen!
lappis, en fråga, var stecket lika tjockt på det svaga stecket som kontroll strecket? Var det det, så verkar det som det är åt det positiva hållet.
lappis, en fråga, var stecket lika tjockt på det svaga stecket som kontroll strecket? Var det det, så verkar det som det är åt det positiva hållet.
ha ha ha, jag googlar jag med!
men va fan du måste ju vara gravid lappis!
jag dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööör av spänning!
JAPP telis du har så rätt i det du skriver, antingen är du Gravid lappis eller så har du varit det o då är det jävligt goda nyheter i vilket fall!
Då vet du att det kan funka!
Skulle du inte vara gravid utan att du just ha varit det skulle jag göra ett FET bums, pga det min gyn sa att kroppen kan sakna det den blivit av med och att det är lättare att bli gravid igen.
LYCKA TILL nu med att komma fram till CvL!!!!!!!!!!!!!
Ärligt talat så tror inte jag att det 24 dagar efter MF visar positivt, det låter inte sannolikt Lappis.
Jag som ändå var gravid i 12 veckor visade bara + i 2 veckor, när man väl har fått ÄL igen så har man ju inte hormonerna i sig, så sa de till mig iaf. ÄL kan ju vara lite sen efter en abort, ca 4 veckor därav visar man + längre.
Tidigt missfall tror iaf inte jag kan visa + så länge som 24 dagar, dels för att hormonhalterna inte kan vara så höga och dels för att du borde haft ÄL redan!
SEN en annan positiv grej är ju att du har HÖG temp!!!!!!!!
Det borde du ju inte heller ha nu!
Men är man gravid ligger man ju lite högre hela tiden från BIM fram till BF
Jag vete fan, men detta är verkligen märkligt!
Just det, det kan ju vara så att du hade ÄL för någon vecka sedan, om du är på dag 24 efter middlyckad IVF borde du ju haft ÄL för vca 10 dagar sedan, fick ni till det i krokarna så kan du ju lyckats bli gravid på egen maskin och då testat lite tidigt, dvs att du igentligen har BIM i början av nästa vecka. Stecken blir ju starkare i takt med att hcg ökar!
EA, ja det är ett okej datum, 090609, ser ju kul ut iaf när man skriver det... kändes bara lite trögt att bli bakåtflyttad... men det är ju bara 5 dagar och Victor kom ju ca 1 månad tidigt, så det kan ju lika gärna bli en maj bebis.....
Härligt AM med bad, sådant hinner jag nästan aldrig...
LAPPIS! Lycka till med CvL!!!!!!!!!!
MSW, jag känner mig lugnare efter UL, han hittade inga fel! Kollade hjärta noga etc...
Har inte berättat än!!!!!!!!!!!
Phuuuuu skit nervös, tror jag ska försöka hinna innan 10.00....
OJJJJJJJJJ, vad spännande!
Men vad sa de om strecket??????