• FruCicci

Lös biljett till barnkarusellen!

Det borde finnas på engelska!

• FruCicci

Ja men tjejer, även om han vet om innan att IVF lyckades, så kan man ju ge den boken. Tänkte inte att det skulle bli en överaskning på det sättet, alltså i samband med ett ev plus.

Min lunch med kund blev flyttad till i morgon, så jag fick gå ut o äta med en kollega, men det var kanon trevligt, så det gjorde inget.

Fan vad jobbigt det är att jobba, jag längtar såååå till våren

Så det blev Hector, ballt AM!

Kängu, tror du är 2 veckor efter mig. När har du BF?
    Jag har 4 juni än å länge, kan tänka mig att det blir flyttat i och med stora UL.
    Frullan ska ha 2,5 vecka efter mig, så ni är nog i samma veva ni 2

Fint hus Nenne!!!!!

• FruCicci

Kängu, min lille Victor är född den 21 Juni (fast jag hade BF 17 juli med honom.... han kom något tidigt )

• FruCicci

Oj, Lappis är du irriterad, vilket smptom!

• FruCicci

Någon som vill passa en ljuvlig liten knatte mellan 11-13 i morgon?

• FruCicci

Japp AM, de ringde från dagis och han har 39 grader feber. Både jag och maken har viktiga lunchmöten i morgon och båda känner att vi inte kan vara hemma Han har haft feber i helgen, men han hade inte det när vi vaknade i morse, men de blommade upp igen och de var skitsura på dagis tydligen SÅ nu måste vi hålla honom hemma i morgon för säkerhets skull...

Kan inte barn få feber i samband med nya kindtänder? Eller är det en myt?

Fasen alltså......

• FruCicci

Nä i böcker hemma står det att de inte får feber i samband med tandsprickning, men man letar ju anledningar.

ja, varför bli förvånad? Han är ju jämt sjuk, borde inte bli så arg och irriterad och förvånad att de hänt nu igen, borde se det som vardagsmat, men när man börjat jobba och båda har viktiga möten och ingen ingen anhörig på 50 mils avstånd, så känns det verkligen surt.

ja välkommen till verkligheten cicci

• FruCicci

Vi hade tänkt fixa det i januari AM, vi har ev en barnflicka på G... men annars blir det annons efter just "xtramormor" alt barnflcika snarast efter års-skifter som sagt.
    Ringt kompisarna, men alla jobbar
    Sen vill man ju inte läman honom till vem som helst heller igentligen.... ja ja man får inte vara kräsen, det ser onekligen ut som jag får avboka mitt möte i morgon

Nog om det....

• FruCicci

Lappis, det är inte sant!FAN! Jag som var bombsäker denna gången. Men som Kängu skriver så kan det vara tecken med... jag håller tummarna till tantskrället vräker ner. Så än är det inte kört.

• FruCicci

Hur går det Lappis? Kommit mer? Muffat?
    Det måste vara ett skämt, och de där svrta prickarna kan väl vara levrat blod från då ägget fäste, det hade faktiskt jag min första graviditet.
    BAMSEKRAM

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!