• FruCicci

Lös biljett till barnkarusellen!

Just det Vickan, glömde skriva att jag håller tummarna för dig.

• FruCicci

BS, nu tänker du positivt, du kan visst får till syskon. Gå ner lite i vikt kan väl vem som helst göra, bara att ta tag i det nu då. Sen kanske du kan käka pergotime, det har ju en tendens att få fjong på ÄL!

Själv missade jag BM, hon ringde när jag satt i möte, trots att jag sagt att jag satt i möte den tiden. Grrrr. Vi får se när hon ringer tillbaka.
    Antagligen är det ju ingenting farligt, jag känner inte att jag har sammandragningar eller så.
    Vi hade dessutom sex i helgen, så jag tänkte bara inte det är makens kladd som klumpat i hop sig och kommit ut ett par dagar senare Det skulle vara just snyggt att stressa upp sig själv och barnmorskan så är det fin sagge! Ha ha ha ha
    Men det såg faktiskt inte ut som det Nåväl, ett vul är alltid bra!

• FruCicci

AM, Någon grön ton till trapphuset skulle jag ta...

Kollade mig hos BM idag c det är svamp jag har fått som kommit ut osmen äcklig flytning, alt aladåb. SÅ Mugglan, du hade ju helt rätt. Eller iaf så berättade du om de problemen du hade under grav och detta verkar vara samma
    hade ej svamp med victor, så det är en ny upplevelse!

lunch!

• FruCicci

japp hörrni, det var väldigt skönt att det bara var svamp. Det är ju riktigt vanligt hos gravida, o 3 pevaryl senare brukar man vara ok! Konsdtigt bara att det inte har kliat nere i härligheten, men det kanske just har blommat upp...

Hur som, jag är hemma med Victor idag, så jag kan inte skriva för han är på mig hela tiden. Sen kommer svärmor på middag vid 17-18 tiden, så jag ska förbereda lite.

AM jag kan ta mig till Kjellsons!

• FruCicci

hej tjejer

Här sitte jag med pevaryl i musen och är nöjd Ha ha ha.... lite svamp kontra slempropp var det....

AM, Telis och LAPPIS (KUL) jag kommer så fort jag kan. Vi har ju tid kl 11.00 idag för vårat UL och det brukar ta runt 20 minuter, sen hoppas jag att de inte är försenade! För då bli jag sen! Men jag kommer och jag tar en kaffe iaf om jag inte hinner äta.

BS, ag detta med att få till en tjej innan ÄL, vi hade ju sex 2 veckor innan ÄL varje dag.... och 2 dagar efter ÄL, hur ska man tänka då. Det kan ju redan varit en simmare från en av omgångarna innan ÄL som stannade eller???

FRULLIS, hej gumman... ha ha ha vad jag skrattade åt att Vickevire skulle vara sjuk av all korv! Ha ha, det dröjer nog inte länge tills han blir det iaf.
    Han fick magsjuka i söndags och sen hade han feber måndag + tisdag och i går kom en till kindtand uppåt, så han dregglade och var gnällig halva dagen.... Men han är på dagis idag. Jag tänke jag skulle sagt att ni kunde komma över, i och med att han var hemma bara för att han skulle ha en feberfri dag....men trodde inte ni vågade ifall ifall....

Liten här är det uppsägningar med!!!!! Fuck!
    20 personer, varav 9 som jobbar runt mig!
    Krismöte idag på morgonen!
    Nåväl, jag sitter iaf säkert.

Nu måste jag jobba undan lite så jag kan dra mig till stan om 40 minuter.

• FruCicci

Hej hej

Tack för trevlig lunch tjejer!!!!!!!!!
    Ååå vad mysigt att ses igen!

Kängu - Grattis till sonen!

Vi gjorde ett extra UL idag, då fick vi BF 7 juni, och jag tyckte mig sen en stor snopp Men AM sa att det kan ju vara navelsträngen.... men men det såg ut som 2 saker på var sida om den med, ska bli såååå spännande denna gången, för ena dagen tror jag kille och andra tror jag tjej. Cravings är nog tjej denna gången Resten av grejerna är nog kille.
    Med Victor var jag helt säker på kille, men denna gången velar jag....

kram kram

• FruCicci

Den däe laxen med gorgonzola har jag testat Mugglan, den är mumsig!
    Vi brukar köra en skåra i kycklingfilén och köra samma variannt, jätte gott med. Jag älskar gorgonzola!

• FruCicci

hej hej

msw, jag kommer ihåg Mugglans att vika ner blöjkanten, inåt ryggen så sprutade inte lika mycket upp.
    Vi har en liten kille hemma som har samma problem just nu, eftersläng från magsjukan. Han äter ju inte fast föda nu, inte ens korv, mest välling o vatten, så konsistensen blir ju därefter med... i morse var hela han och sängen full... - så du är inte ensam om det känns bättre så

Lappis, det är ju så sjukt skumt så det finns ju inte. Man borde inte få mens om man fortfarande påvisar hcg i blodet!
    Spetmeber hade ju en bra idé med sös, kan du inte ta blodprov där? Närmare än Uppsala.

Hejsan Vänner, skönt att du är liiite bättre!

AM, du vad snopet med sommarhuset, o sååå typiskt liksom.

Här har vi varit hos läkaren kl 08 i morse med Victor, kollat hans ögon igen, och denna gången var han ingen duvunge previs, fan vad han skrek, men det måste gjort ont o sen tror jag dropparna han fick sved som attan. Hur som är han inte albino iaf, men det visste jag ju redan, läkare kunde inte se ngt som tydde epå det.

BS, tack för grattis på Victors namnsdag i går

AG namn så tror jag kanske att det kan bli en Oscar denna gången, om det nu var en stor snopp jag såg i går....
    Ganska vanligt dessvärre, men vi har alltid tyckt om det namnet jag o maken + att min man ville heta det när han var lite själv Sen tycker jag att Victor och Oscar passar ganska bra ihop.
    Hur som har jag fått för mig att även ett annat namn på V skulle vara kul, men jag hittar inget som jag känner är wow...
    Tjejnamn har vi verkligen svårt för...
    Sen måste det fungera internationellt, så inte fanny,love, loke och dessa konstiga namn
    ja - inte ska det var lätt inte........

Nenneleinen, *skallrop*!!!!!!!! What's up?

Vickan, spännande om du nu har paserat BIM så känns det verkligen lovande.

Någon som har husmorsknep för halsont, jag har så in i bengen ont i halsen. I natt kunde jag knappt sova, fick upp o dricka filmjölk för att lindra det värsta. Känns torrt, strammt och gräsligt i halsen

I går bokade jag en resa till Frankrike!!!!!!!!
    Tjohoooo
    4 000 för oss 3, det var riktigt billigt. Flyg och transefer + mat på bussar och flyg. Vi åker nästa lördag.

• FruCicci

FAN Lappis, nu såg jag att du pratat med CVL.
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ stor kram gumman!
    Förstår att det är svinjobbigt.
    Hoppas så att du någon gång kommer få känna att det var värt det när du sitter med dina 2 eskimåer i famnen!

• FruCicci

EA, tack, kanske ska köpa strepsils, har jag nog provat tidigare men glömt bort

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!