• FruCicci

Lös biljett till barnkarusellen!

Fick du det gratis omsan? FAN vad orättvist.
    Enligt min BM så får alla göra det oavsett ålder, men att det är gratis först efter man fyllt 34, om testet görs efter det alltså. Alla andra får betala.
    märkligt...
    Man kanske kan tala sig till det då.

• FruCicci

Nu ska jag ta hand om min son lite....

TJING

• FruCicci

Vad är lågt Lappis, har den sjunkit pang bom jätte mycket ?
    Fan vad trist Freijs, jag blir så tröttt och ledsen, trodde så på er denna gången.
    Likas¨å på er lappis, det skulle ju bli ni nu och på vanlig väg ju- suck...
    Jag begriper inte hur ni orkar, jag skulle blivit sååå ledsen och jag vet inte vad.... jag blir ledsen för er skull nu...
    usch usch usch
    Att få ett barn är ju det finaste man kan, så ska det vara så svårt för vissa
    Jag håller iaf tummarna till du tempat i morgon, tanten har ju inte dykt upp, så jag ska inte måla fan på väggen ännu.

STORA KRAMAR

• FruCicci

FAN med, ja det var ju kanske inte så lovande då.
    Det ända man tänker på är ju att man i regel har lägre temp på kvällarna, och högre på morgonen, men har den gått ner 0,5 så....????
    Ja du gumman, kolla på resor och försök sova gott i natt.

Satt o googlade, det finns ju undtantag hela tiden (familjeliv bla) där det har varit graviditet trots låg temp... men men vi får se i morgon då.

Sååå frustrerande att det inte går för er, 2 år o inte ens något litet yngel som vill stanna kvar
    PRUTT

Jag researchar vidare, som sagt man greppar efter halmstrån, eller hur?

• FruCicci

Tog min temp nu, den ligger på 36,7, samma som när jag BIMade. Men jag vet ju inte vad jag hade innan, eftersom jag inte tempat, så det hjälper ju inte kom jag på. Den hade iaf inte stigit...

Ta ett glas till Lappis!

Om nu tant helvetet dyker upp, så får vi se till att du är taggad inför IVFen. Du ska bli gravid snart, det är ju bestämt.
    Och maskerad ska vi ha

Vi hörs i morgon.
    Sov gott och ta hand om dig och maken.
    Tänk vilken tur du har med kärleken i af, han verkar helt underbar din man.

KRAM

• FruCicci

Ore, du kan lika gärnba knipa 3 timmar och sen kissa på stickan, har ingen betydelse eftersom du gått över BIM med någon dag. Det bästa är CB digital ntest, jag körde de vanliga CB när jag testade, men jag testade inte på BIM, snarare 4 dagar efter.
    Jag tror det är viktigt med morgon urin om man testar tidigt, kanske 3-4 dagar innan BIM.
    Tror som sagt du är gravid, så spring iväg nu o få det bekräftat.

Lycka till!

LAPPIS!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hur ser det ut gumman?

• FruCicci

HÄJ som Nenne brukar säga!

Du är defenitivt gravid Ore, kan nog säga grattis redan.

LAPPIS; jag tycker det är super skumt att din temp inte har gått ner mer. För mig är du gravid till tanten kommer.
    Jag ligger och har legat på 36,7 sedan jag testade vid BIM, och det är ju samma som du. Att den har varit uppe i 36,9 kan ju ha olika förklaringar, tex att tempen har lite tupp.juck. När jag tar tempen på Victor, så brukar den gå upp till tex 38,3, sen när ndet piper o man drar ut den så var det bara 38,1 har hänt jätte många gånger.
    Jag får inte ihop det med Lut fasen, det borde ju vara 14, du har ju alltid haft det....
    Som du säger, har den inte sjunkit mer i morgon, så tycker jag du ska ringa gyn odenplan på måndag och få en akut tid för ett vaginalt ultraljud.

Nenne, en rosa stor balle ha ha ha
    Gött med nya inköp.

HEJ Mugglan, ha det fint i Värmland.

Maken och jag lyxade med Mc Donalds idag, sååååå gott ibland.
    Sen har vi promenerat runt runt.
    Min bäster kompis ringde idag (de vi ska till Dubai med över nyår). Hon sa att det var en sak till hon skulle berätta
    I knew it!
    De ska ha en bebis, samma tid som vi, hon visste inte att jag var gravid och vise versa. Tror hon blev mest förvånad faktiskt Hon sa inte så mycket.
    Ha ha - men hon ska alltid komma med massa goa nyheter, och när hon sa att de ska ha barn igen, så sa jag bara. JAHA vad kul, det ska vi med...
    Nog om det, känns lite bra att hon blev paff.

Vi gick förbi Cirkus med, så nästa lördag ska jag och maken gå på Uggla mfl. Ska blir skoj.- Bara vi!

HÅLLER MINA TUMMAR.
    UPP MED HAKAN ALLA SOM VÄNTAR

• FruCicci

Fasen med, Lappis. Vräker det ner eller?
    Jag ger mig ju aldrig
    Antar att du vet bäst själv så klart.
    Jätte trist!

Har haft en depp morgon med, jag bara gråter, antar att jag är nervös inför KUN/NUPP testet. Inbillar mig att jag kommmer få ett sjukt barn som straff för att jag gjorde abort i somras. Har mått dåligt och pratat med läkare på Mamamia, men det kommer smygandes hela tiden. Ångest...

MrsB, hej vad roligt att du är tillbaka. Vad härligt kmed semester, men vad trist att ni blev sjuka allihopa, så typiskt!
    Kramar till er alla i hela familjen!

Izzie, ja du, Mc Donalds är en höjdare mellan varven. Äter in så ofta, men när jag väl gör det så njuter jag verkligen fulla drag
    Förr var det mer ofta, då jag var mer bakis, då hjälpte alltid en Mc Donalds, men nu har man ju varit ganska nykter i 2 år.

• FruCicci

Hejsan gott folk!

Oj vad tråkigt med minus på alla håll o kanter, statistiken säger ju att någon borde plussa denna veckan i af.
    Håller tummarna för EA, Nenne o Koko.

Gött med lite oskyddat sex Vickan, dag 16 var kanske lite sent, men den som lever får se.

Oms, vad roligt med alla steg som Matilda har tagit, man blir ju glad o exalterad som förälder när de gör stora framsteg.

Liten, hus eller inte, prata som sagt med banken o få lite goda råd, det brukar funka

AM, det var ju för skönt att det är bättre med Livias ögon. Victors blev bättre med antibiotikan. Grattis till henne en dag för sent. 20 pers, det var många på gubbens sida, även om inte alla kom. OJ.

BS; herregud, din stackare. Jag började småle när jag läste, förlåt, men det är ju bara så typiskt, sen kunde jag se hela förloppet framför mig Skönt att Iris inte blev sämre sedan.

Koko, stora killen nu. 10 månader, det var ju Victor nyss! Tiden går ju så fort!
    Victor är 79 cm och väger 10,7. Fast han borde nog väga lite mer, han har ju inte heller ätit så bra nu när han har varit sjuk hela hösten. S
    Sömnen har vi aldrig lyckats med, vi sitter alltid, varje kväll minst 10 minuter o sjunger för honom innan han somnar. Sen uppe minst 2 gånger per natt. Så jag kan inte rekommendera ngt eller säga om det är någon fas. Victor har varit i fasen hela j-la tiden i så fall.

Lappis, spännande att det ändå är vul om en vecka då. 1 vecka går fort. Så om ni lyckas med Ivf'n så blir det pluss om ca e månad då? Eller senare?

Ego. Tack för era tankar och hur ni tänker osv. Telis, du har så rätt, men när man deppar så målar man ju som bekant fan på väggen c lyssnar inte till det realistiska.
    Jag ska ta blodprov på torsdag. Sen ska vi på UL torsdag nästa vecka. Jag vet inte varför jag deppar så denna gången, jag är helt enkelt orolig. Kanske hormonerna, men de borde ju spelat sitt sratt klart för länge sedan eftersom jag är i 12 veckan nu.
    Sen har det varit jobbig eftersom dessa veckorna jag gått igenom nu gick jag igenom ni somras men med den andra bebisen. Jag har jämfört och så eftersom den kommer jag ju ihåg så tydligt, sen blev det inget. Jag gjorde ju aborten i v 11, så det är ju konstigt eftersom jag just paserat det nu. Svårt att förklara. Jag ångrar allt i somras fast ändå inte, brottas med massa dåligt samvete o tankar på vad var det jag gjorde, tog bort, kön etc... jätte jobbigt.
    Nog om det.

I morgon ska V till dagis själv
    Onsdag ska han stanna och äta där och torsdag och fredag ska vi testa och se om han kna sova där. Vad tomt det kommer bli! Hjälp! Kommer få abstinens. Gå på stan utan barnvagn, vad konstigt!

Nu har jag säkert glömt att skriva ngt men men...

• FruCicci

Ore, cykeln ändras defenitivt. Du kan inte räkna med att den är som innan.
    Jag kan bara säga att efter aborten med massa hormoner och annan skit, så fick jag mens 7 dagar för TIDIGT, sen när jag skulle få till nr 2 nu, så fick jag inte ÄL på dag 11-12 som jag fick sist, utan på dag 17. Var ju tvungen att handla 2 paket stickor... så det hoppar hit o dit, särskillt när man slutar med prev medel. Har hört fler det varit så för.
    Eftersom du borde vara på dag 28 nu då, så skulle nog resultatet blivit som det blev, tror CB är ganska säkra test, en har inte tanten kommit på ytterligare en vecka, skulle jag absolut testa igen.

HJÄLP vad rörigt det var här inne idag...
    Var på stan och handlade tomtedräkt till Victor och lite julklappar.

Vilka fina presenter Livia fick.
    Amanda glömde jag att gratta med, verkar som du fick en fin 1 års dag tjejen!

Mrs B, fy din stackare. Mugglans tips med majsvälling är bra.

Lappis - PAMPERS Ha ha, jag gillar inte Mona, hon har gjort bort sig för alltid för mig.

Vad mer...

Nä orkar inte, nu ska jag faktiskt laga lax middag till maken...

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!