Hejsan gott folk!
Oj vad tråkigt med minus på alla håll o kanter, statistiken säger ju att någon borde plussa denna veckan i af.
Håller tummarna för EA, Nenne o Koko.
Gött med lite oskyddat sex Vickan, dag 16 var kanske lite sent, men den som lever får se.
Oms, vad roligt med alla steg som Matilda har tagit, man blir ju glad o exalterad som förälder när de gör stora framsteg.
Liten, hus eller inte, prata som sagt med banken o få lite goda råd, det brukar funka
AM, det var ju för skönt att det är bättre med Livias ögon. Victors blev bättre med antibiotikan. Grattis till henne en dag för sent. 20 pers, det var många på gubbens sida, även om inte alla kom. OJ.
BS; herregud, din stackare. Jag började småle när jag läste, förlåt, men det är ju bara så typiskt, sen kunde jag se hela förloppet framför mig Skönt att Iris inte blev sämre sedan.
Koko, stora killen nu. 10 månader, det var ju Victor nyss! Tiden går ju så fort!
Victor är 79 cm och väger 10,7. Fast han borde nog väga lite mer, han har ju inte heller ätit så bra nu när han har varit sjuk hela hösten. S
Sömnen har vi aldrig lyckats med, vi sitter alltid, varje kväll minst 10 minuter o sjunger för honom innan han somnar. Sen uppe minst 2 gånger per natt. Så jag kan inte rekommendera ngt eller säga om det är någon fas. Victor har varit i fasen hela j-la tiden i så fall.
Lappis, spännande att det ändå är vul om en vecka då. 1 vecka går fort. Så om ni lyckas med Ivf'n så blir det pluss om ca e månad då? Eller senare?
Ego. Tack för era tankar och hur ni tänker osv. Telis, du har så rätt, men när man deppar så målar man ju som bekant fan på väggen c lyssnar inte till det realistiska.
Jag ska ta blodprov på torsdag. Sen ska vi på UL torsdag nästa vecka. Jag vet inte varför jag deppar så denna gången, jag är helt enkelt orolig. Kanske hormonerna, men de borde ju spelat sitt sratt klart för länge sedan eftersom jag är i 12 veckan nu.
Sen har det varit jobbig eftersom dessa veckorna jag gått igenom nu gick jag igenom ni somras men med den andra bebisen. Jag har jämfört och så eftersom den kommer jag ju ihåg så tydligt, sen blev det inget. Jag gjorde ju aborten i v 11, så det är ju konstigt eftersom jag just paserat det nu. Svårt att förklara. Jag ångrar allt i somras fast ändå inte, brottas med massa dåligt samvete o tankar på vad var det jag gjorde, tog bort, kön etc... jätte jobbigt.
Nog om det.
I morgon ska V till dagis själv
Onsdag ska han stanna och äta där och torsdag och fredag ska vi testa och se om han kna sova där. Vad tomt det kommer bli! Hjälp! Kommer få abstinens. Gå på stan utan barnvagn, vad konstigt!
Nu har jag säkert glömt att skriva ngt men men...