• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Piggelin1

Jag är här! Fast nu kallar Amanda - jag får komma tillbaka sen efter att hon lagt sig!

• nennesjuttioåtta

VÄnner nEJJJ gå inte nu. Piggis och jag är ju här!

• Fru E

Vännerfan-
    BIM-lista

Frejis ? 10-12 november
    Lapinette ? 13-14 november
    Ore ? 14-15 november
    nenne - 21 november (insemination 6 november)
    Koko ? 21 november
    EA - 20-21 november

• Fru E

får smygläsaren vara med på ett litet litet hörn med

• nennesjuttioåtta

Vad tror mäklarn då, Piggelainen. Hur är marknaden där hos er?

Vi hade ju få intrsserade men alla var med och bjöd så om man har ett intrssant objekt tror jag att man slipper de som är endast nyfikna. Men å andra sidan kanske de hade lagt ett bud också... Jaja, jag orkar inte fundera på det, vi är nöjda med vad vi fick och skönt att vi slipper gå på någon mer visning och hoppas, flytta in i huvudet och sen bli besviken.

Vänner
    tror nog att även om det var ett lyckoskott så kan du ju få ett till sånt! Om ni nu vill ha en prinsessa eller en till prins för all del, så småningom. Men det är ju bra att du börjar hålla lite koll redan (fast inte bra för huvet att nojja, hahaha ska jag snacka!!)

• nennesjuttioåtta

EA&MJ
    haha, där är du ju! Trodde du låg nedkrupen i badet!

• nennesjuttioåtta

ojojojoj 3 BIMare den här veckan och 3 nästa vecka också! Nästan som Vättern runt!

• Fru E

Får erkänna att jag inte kommit till badet än utan bara till soffan nerkrupen under två filtar, en stor kopp te och en bit mörk choklad med ingefära och citron

Nästan så det krävs noggrann träning och uppladdning för att orka den kommande veckan.
    *Springer ut i köket och börjar koka pasta*

• nennesjuttioåtta

Ska vi skåla i Pommac, eller? För champagne är ju helt uteslutet.

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!