• Ore

Lös biljett till barnkarusellen!

Ja du... Någonstans där det finns en överdådig brunch till dagen därpå måste det ju vara. Med våfflor, där alla tärnor har förtur i kön...

För alla flaschiga bröllop har väl brunch dagen efter...?

Med no limit-pengarna kan vi ju pimpa bröllopssviten om den inte duger som den är, så jag tycker vi väljer hotell för bröllopsnatten utifrån brunchen

• Ore

EA: Så länge hon inte har kommit så är hoppet inte helt ute...

Själv har jag insett att jag kommer gilla det här försöket... Inte minst eftersom den långa väntan mellan ÄL och BIM kommer hamna mitt under resan... Så har inte tanten kommit under resan så är det dags att testa när jag kommer hem.

• Ore

Åååh, jag vill att någon ska få ett plus (behöver litet positiva vibbar)... Hoppas, hoppas...

Telis: Säger som de andra: Stor kram till dig, och hoppas också att cystorna är yttepyttesmå.

Håller tummarna för Cicci, att VUL ser bra ut. Och för Frejis, så att hon tajmar konstiga öppettider (eftersom öppettiderna nu tydligen måste vara så konstiga...)

Hej till Flisa! Jag kan intyga att alla i den här tråden är jättesnälla och välkomnande, jag har inte varit här i så många veckor...

Choklad överhuvudtaget är mums, tycker jag.

What else? Jo, jag hör gärna mer om Piggelins lägenhetsvisning!

• Ore

gosnosen: Näääää, vad jobbigt med penicillin och ont. Du är alltså också under deppmanteln... Gillar du glögg? De verkar ha gott om det där, och tar det slut får ni säga till. Jag kan också skicka dit litet choklad om det skulle vara så...

• Ore

AM: Härligt med bra resultat från FVP!

Cicci: Usch, låter inte bra med oro och tryck över bröstkorgen. Hoppas att prat med BM och kanske även ett FVP kan hjälpa dig, för det låter inget roligt med sådan ångest. Kram!

• Ore

Nenne är väl i flytt-tagen, om jag inte minns helt fel... Det är väl imorgon, eller?

Tinga vet jag tyvärr inte...

Och på ego-fronten så fick jag precis höra att jag kommer bli avlastad med en del av mina tråk-uppgifter på jobbet. Jag har länge hävdat att det inte borde ligga på mig att göra detta. Och efter att min chef under min semester insåg att pappersarbetet inte på något vis fixas på en kvart eller så per dag, utan att det lätt kan ta 1/4 av min arbetsdag plus att det är otroligt sårbart om jag är hemma sjuk en dag, så har han verkligen jobbat för att lyfta över detta på någon som jobbar med administration. TACK för att jag får slippa något som både är tråkigt, och som kräver en noggrannhet som jag inte har naturligt...

• Ore

Oj, snart en timme och inte ett enda inlägg... Läskigt tyst, alltså... (ok, jag har inte blivit av med tråkjobbet än, det är därför jag tittar in hit titt som tätt...)

• Ore
    muggles skrev 2008-11-27 15:58:57 följande:
    Ore: låter ju super! Själv har jag jobbat undan en del surdegar som legat länge. Har ju haft för mkt att göra för att hinna allt, men nu har det varit lugnt denan veckan så jag har kommit ikapp. Har tom kunnat avlasta en kollega med några grejer. *nöjd*
    Oh, det skulle jag också vara nöjd med!!! Jag är nästan ikapp. På en front... Då har jag bara tre-fyra fronter kvar att komma ikapp med... Suck.
  • Ore

Nenne: Konstigt att inte bli bjuden på dop om andra
    kompisar blir det?

Åh, snygga ringar AM! *påminner mig om att använda pengarna jag fick i morgongåva till att köpa de där diamantörhängena som de är avsedda för*. Fast när 17 ska jag våga ha på mig så dyra örhängen är en annan fråga... Men smycken är kul! Jag tillverkar egna smycken dessutom...

Oms: Ååååååh vilka söta bilder på en söt tjej!!! Love them!

Flisan: Pepparkakor? Wooooow!!!! Gjorde du degen själv också? (det har jag faktiskt gjort hela en gång, andra gånger har det blivit färdigköpt...)

Advent? Förstår inte vad ni pratar om, jag ska till Kina...
    Tänkte ställa upp adventsljusstakar i två fönster, och ha dem på timer. Och sätta fram några levande ljus att tända när vi kommer hem. Det får nog räcka. Putsa fönster? Äh, jag är ändå inte hemma när det är ljust ute...

Har varit duktig och fixat tackkort till vårt bröllop (sisådär 4 månader efter bröllopet...) Kanske skulle fundera på några personliga almanackor också? (Full med bröllopsbilder på oss, kanske?)

• Ore

Lappis: Snygg ring, smaskig tårta och oj, vilke fina bilder. Har nog varit dålig på att snoka i era gallerier. Kul att få ett ansikte på personen...

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!