god afton allihopa!
Vad många ni verkade vara idag på brunchen - vad kul! Nyfiken i en strut som jag är - vilka var ni?!
Själv sammanstrålade Amanda & jag med Muggles & Moa på stan för en fika igår em. Insåg att det var läääänge sen vi fikade ihop på stan, för vi hade inte många lugna sekunder - båda tjejerna for runt i en himla fart Men kul att se, Moa går/springer hur bra som helst nu! Amanda spanade & inspirerades, idag har hon släppt taget frivilligt flera ggr & tagit några egna steg. Innan har det mest blivit 8-10 steg mellan mannen & mig när vi lockar henne att gå mellan oss på golvet hemma.
Kul att ses Muggles - & ja, min Sack'n'Seat fanns kvar när jag hämtade upp den senare Känner att jag börjar bli en sån där typisk småbarnsförälder som alltid glömmer ngt... Antingen att jag glömmer ngt hemma när vi ska iväg och/eller glömmer jag ngt när vi är iväg...!
Kul att se dig härinne Tinga, vad kul att det går bra med pojkarna & sömnen!!
Förresten, Koko, vilken firma är det nu som du jobbar på?! Jag var på ett jippo igår fm på Bergakungen (biograf i Gbg), brunch & sen Bond-filmen & plötsligt började jag fundera på om det var "din firma", fast den västsvenska delen. Om du har lust, så inboxa mig gärna, så kan jag få stillat min nyfikenhet