Inlägg från: Blivande fru L |Visa alla inlägg
  • Blivande fru L

Lös biljett till barnkarusellen!

Nenne- Mosaikflamingo blir perfekt hos oss! Tack för hjälpen.

Hos er skulle det väl passa med heltäckningsmatta i badrummet?

• Blivande fru L

Låter perfekt för oss! Då kan vi ha en flamingovägg (eller varför inte flera) i varje rum. Det är just en enhetlig flamingostil vi vill skapa.

Grodan12 skrev 2009-01-11 19:18:26 följande:
    Apropå flamingo så gjorde de en enorm träflamingo och satte på väggen i något inredningsprogram på tv, kanske kan vara något om man vill ha en enhetlig flamingostil.
  • Blivande fru L

Håller tummarna för Frullan. Hoppas ni mår bra!

• Blivande fru L

Ego-inlägg om min BIM: Känner mig PRECIS lika ogravid som vanligt och försöker att inte hoppas allt för mycket. Den 15:e eller 16:e kommer förmodligen den otäcka tanten och stannar några dagar. Helt oinbjuden! Drömmer på nätterna om att jag plussar och vaknar helt sjukt glad innan jag kommer på att det bara var en dröm...

Skillnaden den här månaden är att vi ska träffa läkaren för utredning den 20:e. Det känns bra och kommer förhoppningsvis att hindra mig från att deppa ihop totalt när tanten kommer.

Angående skolor finns det inga alternativ här, det är bara att sätta barnen (plural här också ) i den kommunala skolan.

• Blivande fru L

Märker förresten att det låter om om jag helt har tappat hoppet. Det har jag förstås inte!

• Blivande fru L

EA: Du har helt rätt. Den här månaden ska jag försöka att inte planera hur jag ska berätta för maken att jag plussat... Knäpp - jag?!

EA&MJ skrev 2009-01-13 09:00:36 följande:

Fru L-man måste ju inte ha några symptom innan BIM men förstår om du inte vill hoppas för mycket.......
  • Blivande fru L

EA
    Jag var förresten också tvungen att backa några sidor för att se om jag missat något eftersom det var så mycket barnvagnssnack... Det är aldrig fel med framförhållning!

• Blivande fru L

Snygga taklampor! Det är nog ändå bäst att välja tapeter och övrig inredning först.

• Blivande fru L

Jag har redan räknat ut när min mammaledighet skulle börja på basen av min SM... På tal om framförhållning, alltså.

Ore skrev 2009-01-13 14:49:16 följande:
    Ok, äldreboende, där har min gräns gått för länge sedan... Jag slipar för övrigt på hur man berättar för chefen att man ska vara mammaledig, utan att ha fått ett plus än... Men jag blev litet triggad av Cicci i förra veckan också.
Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!