Lös biljett till barnkarusellen!
Här blir det 40års kalas och bus med mina brorsbarn
Sen får vi nog börja öva inför ÄL med
Här blir det 40års kalas och bus med mina brorsbarn
Sen får vi nog börja öva inför ÄL med
Lappis-maken har varit lite svältfödd nu de två senaste veckorna då tanten seeeeeeeegat och krånglat så
Slår ett slag för snabbisar jag med desto mindre tid man har på sig ju mer "förbjudet" känns det
Och nu försvinner Skånetjejen på lunch med viiiiiiiiiiiiiiiin som uppladdning inför julfesten på Hilton
Känner mig ovanligt flitig som inte haft tid att logga in här förrän nu
Först arbetat som sig bör en måndag och sen varit hos fabror gyn och är nu hemma igen. Ska iväg om ett par timmar igen för att spinna bort lite god mat i helgen
Hmmm......min gyn undrade ifall jag ville prova på Pergotime denna cykeln för att få rätt på ÄL så har hämtat ut en omgång nu men inte tagit dem än. Ska börja idag på dag 5 tydligen så det var bra tajmat . Enligt honom kunde mina spottings och lite oregelbundna cykler bero på att ÄL inte var som den skulle så han tyckte jag skulle prova Pergotime för att se.
Maken har även fått en fin liten burk som han ska "leverera" simmare i , sicket slöseri med den varan där gör de ingen nytta....
Så nu behöver jag lite expert hjälp/stöttning av er
Känner mig lite orolig för att ta Pergotime samtidigt som jag nog tror att inget konstigt kommer att hända om jag äter dem men tycker inte om att stoppa i mig en massa hormoner i "onödan"...ska tillbaka dan innan julafton för att ta prover.
Vet egentligen inte vad jag tvekar över........
*skickar över lite glögg, lussekatter och mörk choklad till dem som behöver piggas upp*
Lappis-positivt tänkande var det som gällde
Lappis-ja gynen som jag går till är väldigt bra att prata med och duktig så jag tror inte att han skulle skriva ut något som inte är bra för mig så ska nog pilla i mig tabletten ändå
Själv gick jag på en nit när jag skulle ta en överbliven fralla från mötet imorse när jag skulle till tåget, det var bara smulor kvar så fick köpa en torr bulle på pressbyrån urk
Funderade på en sak...hur länge har era män "lagrat" sina simmare innan de tagit provet?
Min tanke var att maken kunde lämna redan imorgon men vi mös igår kväll och enligt lappen jag fick ska man vänta 3-4 dagar innan man lämnar för bästa resultat......
Koko-lovar att inte använda "mysa" mer
Får väl säga att jag red på pålen istället eller nåt
*rodnar*